موضوعات داغ

درگ مرسدس AMG A45 S با آلفارومئو جولیا QV، رقابت آلمان و ایتالیا +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

امروزه محصولات بسیار شگفت انگیز و قدرتمندی به دنیای هاچ بک ها ورود پیدا کرده است که AMG A45 S یکی از آن هاست. اعضای سایت کارواو این خودرو را به درگ استریپ برده اند تا به مصاف یکی از بهترین سدان های عضلانی معاصر یعنی آلفارومئو جولیا کیو وی برود. از نظر برخی از افراد این سدان بهترین عملکرد را در بازار خودروها داشته است و به یک پیشرانه توئین توربو 2.9 لیتری وی شکل شش سیلندر با حداکثر قدرت 510 اسب‌بخار مجهز می‌شود.این در حالیست که پیشرانه AMG تنها 421 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

در کمال تعجب، مرسدس A45 S ابعاد و اندازه کوچک تری دارد اما نسبت به آلفا 110 کیلوگرم (250 پوند) سنگین‌تر است. این خودرو از وزن بالای خود در جهت انتقال نیرو به هر چهار چرخ استفاده می‌کند. این امر از طریق گیربکس 8 سرعته دو کلاچه انجام می‌شود.

این در حالیست که آلفا از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک برای انتقال نیرو به چرخ های عقب استفاده می‌کند. در مسابقات درگ ثابت شده است که این خودرو تنها برای استفاده در جاده مناسب است و در مسابقات سرعتی کم تر موفق بوده است. اگرچه مت واتسون اظهار داشته است که در شرایط ایده آل توانسته آلفا را با سرعت بیشتری نسبت به مرسدس A45 S به پایان خط این مسافت 400 متری برساند اما توانایی تکرار این رکورد را در ویدئو نداشته است.

ترکیب لاستیک و زمین سرد و فرصت کم برای ثبت بهترین نتیجه نشان می‌دهد که مرسدس AMG‌ در پیمودن این یک چهارم مایل در هر دور، بهتر عمل کرده است.

کوادریفوگلیو در این روز سرد یک تسکین و دلداری جزئی برای خود دارد. قدرت بالاتر آلفا به این معنی است که می تواند A45 S را پشت سر بگذارد، اما باید توجه داشت AMG حتی در تست ترمز نیز بهتر از جولیای سبک‌تر عمل کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد