موضوعات داغ

چانگان CS35‌ پلاس، کراس اوور زیبای چینی برای جوانان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چانگان CS35‌ یکی از شاسی‌بلندهای شهری پرفروش و شناخته شده چینی است که در کشورمان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. اخیرا نسخه جدیدی از این خودرو با نام چانگان CS35 پلاس به بازار عرضه شده که مشتریان هدف آن، جوانان چینی هستند.

بازار خرید و فروش شاسی‌بلندها در تمامی جهان داغ است و در تمامی سطوح، مشتریان علاقه شدیدی به خرید یک شاسی بلند نشان می‌دهد. چانگان نیز پس از آن‌که شرکت رقیب چری تیگو 3x یا همان ام وی ام X22 را با ظاهری جذاب و جوان پسند به بازار فرستاد، دست به کار شده و چانگان CS35‌ پلاس را عرضه کرده است.

چانگان CS35‌ پس از هشت سال عرضه به بازار، حدود یک میلیون دستگاه فروخته است و اکنون چانگان از نظر طراحی داخلی و خارجی، سیستم‌های فناوری و قوای فنی این خودرو را مورد بازبینی قرار داده است. رینگ‌های بزرگتر 18 اینچی اکنون جلوه جالب‌تری به نمای خودرو بخشیده‌اند و نوارهای قرمز رنگ قسمت جانبی نیز حس اسپرت چانگان CS35‌ پلاس را تقویت کرده‌اند.

چانگان CS35‌ پلاس

ابعاد و اندازه چانگان CS35‌ پلاس به ترتیب عبارتند از 4330/1825/1660 میلی متر و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2600 میلی‌متر است. این ابعاد برای چانگان CS35 پلاس که یک کراس‌اوور کوچک است، کاملا رضایت‌بخش به نظر می‌رسند.

فضای داخلی چانگان CS35‌ پلاس ساده و در عین حال شیک به نظر می‌رسد و اکثر قطعات کابین دیجیتالی هستند. نمایشگر 12.25 اینچی کابین، مجموعه نشانگرهای هفت اینچی و مجموع دکمه‌های کنترلی این خودرو را فناورانه جلوه می‌دهند.

چانگان CS35 پلاس به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژر با 158 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است و برای انتقال قدرت نیز از جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه استفاده می‌کند. مهندسان چانگان گیربکس این خودرو را با توجه به استفاده در مسیرهای درون‌شهری تطبیق داده‌اند تا راندمان اقتصادی از خود بر جای بگذارد. قیمت چانگان CS35‌ پلاس بسته به امکانات و تجهیزات، بین 69,900 یوان تا 104,900 یوان خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/23
چیز توپیه
ایشالا ۲۰ سال دیگه مونتاژ میشه و میخریمش
1399/11/25
ناموسا پلاس چینی ها زیرزمین تا مریخ با پلاس ما ایرانیا فرق داره ماشین یه پلاس شده کل فیس تغییر کرده موتور گیربکس و امکاناتش زیاد شدش این نشون میده کار خوب کردن به ادعا داشتن نیستش به عمل هستش خداوکیلی عالیه به امید روزی که خودروسازی های ایرانی اینجوری بشن و دست از دزدی بردارن هرچند تا زمانی که مافیا بازی هستش بعید میدونم
1399/11/25
چقدر خوشگل هست کشور های شرقی خیلی پیشرفت کردن توی خودروسازی و قلب اقتصاد آسیا هستن و آبروی آسیا رو خریدن امیدوارم ایران هم پیشرفت کنه
امیدوارم هر چه سریع تر بیاد یکم تنوع بده به خیابون هامون خسته شدیم از این ماشین های تکراری ایرانی
امیدوارم واردات خودرو رو آزاد کنن
1399/11/27
خدا وکیلی یاد پلاس های ایرانی افتادم
یک میلیون خرج ظاهر میکنن به اضافه یه اسم پلاس بعد سی تا چهل درصد گرون میکنن مدیرای ماهم که...... تر تشریف دارن قیمت رو تایید میکنن