موضوعات داغ

جشن فروش یک میلیون دستگاه رنجروور اسپرت! خوش فروش بریتانیایی + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سال 2005 بود که رنجروور اسپرت به دنیای خودروسازی معرفی شد و اکنون این آفرودر بریتانیایی فروش یک میلیون دستگاه را جشن گرفته است. رنجروور اسپرت در سال 2020 موفق شد با فروش این نسخه خاص، آمار خود را به یک میلیون دستگاه برساند.

نسل اول رنجروور اسپرت در فاصله سال‌های 2005 تا 2013 روی خط تولید قرار داشت و سپس با نسل دوم جایگزین شد. نسل دوم رنجروور اسپرت به دلیل نقشی که در فیلم‌های جیمز باند با بازی دنیل کریگ داشت، به شهرت قابل توجهی در اروپا و آمریکا رسید.

رنجروور اسپرت به انجام کارهای هیجان انگیز شهرت دارد. نسل دوم این خودرو در سال 2013 از صحرای ربع الخالی در عربستان عبور کرد که بزرگترین صحرای شن و ماسه در جهان است. همچنین در سال 2017 از 999 پله در چین که به دروازه اژدها معروف است، گذر کرد.

در حال حاضر مشتریان آمریکایی می‌توانند رنجروور اسپرت 2021 در تیپ SE‌ را به قیمت 69،500 دلار خریداری کنند. تیپ بالاتر یعنی Autobiography Dynamic حدود 90 هزار دلار قیمت دارد و اگر مشتریان رنجروور اسپرت SVR‌ را انتخاب کنند، ملزم به پرداخت مبلغ 115 هزار دلار خواهند شد. این نسخه به پیشرانه پنج لیتری V8 مجهز است که می‌تواند حداکثر 575 اسب‌بخار قدرت تولید کند. شتاب صفر تا صد 4.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 283 کیلومتربرساعت از دیگر ویژگی‌های رنجروور اسپرت SVR است. این تیپ با تزئینات فیبرکربنی، قیمتی معادل 130 هزار دلار دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد