موضوعات داغ

هیوندای پالیسید و کیا تلوراید به رقابت با شاسی‌بلندهای لوکس نزدیک می‌شوند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کیا و هیوندای دهه گذشته را وقف ترغیب کردن کارکنان بی ام و به کار با خود کرده‌اند. چه چیزی عاید آن ها شده است؟ خیلی چیزها.

اگر نام دو خودرو را در رسانه‌های خودرویی جست و جو کنید، خواهید دید که آن ها یک جفت شاسی بلند فول سایز و بزرگ ساخته اند که با اندازه ای معادل 75 درصد بی ام و X7، نصف قیمت آن را دارد و با توجه به مقادیر مورد بحث، ارزش آن ها بسیار بالاتر می‌رود.

اگرچه این دو خودرو از نظر زیرساخت و پلتفرم یکسان هستند، اما کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند. طبق شواهد کیا و هیوندای به هدف خود برای ساخت یک خودرو پی برده اند و این امر در طراحی این دو خودرو مشهود است.

در حالی که کیا تلوراید از نظر قالب بندی شباهت زیادی به کیا سورنتو دارد، هیوندای پالیسید از لحاظ ظاهری شبیه به مدل جدید سوناتا است.

پالیسید مظهر زیبایی به شمار می‌رود و این امر را با چرم لحافی، چرم جیر نرم روی سقف و چندین صفحه نمایش نشان داده است. این در حالی است که کیا تلوراید تمرکز بیشتری روی کاربردی تر بودن خودرو دارد.

هیوندای پالیسید و کیا تلوراید

اگرچه کیا تلوراید فاقد برخی از ویژگی های با کیفیت هیوندای است، اما از لحاظ کاربردی دارای تجهیزات مهمی از جمله صفحه کیلومترشمار واقعی و از همه مهم‌تر، سیستم تعویض دنده واقعی است. تعهد پالیسید به زیبایی در کاربرد دکمه به جای سیستم تعویض دنده و همچنین فضای داخلی بسیار زیباتر مشهود است.

یک مورد بسیار مهم این است که اگرچه هر دو در ارائه کیفیت و امکانات بهترین هستند اما صدای تولید شده از آن ها مانند دیگر خودروهای جاده ای گران قیمت، کم نیست. در هر صورت شما می‌توانید با 50 هزار دلار حفظ شده، گوش‌گیرهای موردنیاز خود را خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد