موضوعات داغ

بررسی اولین مازراتی جهان با درهای خفاشی، مازراتی MC20 + زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

مازراتی سال 2019 در شهر مدونا و دقیقا همان جایی که حدود 80 سال است ماشین های اسپرت و سوپراسپرت خود را طراحی می کند، پروژه طراحی یک خودروی متفاوت و منحصربه فرد را آغاز کرد و سرانجام سال گذشته جدیدترین ساخته خود را معرفی کرد.

سوپراسپرت MC20، نهایت تلاش مازراتی برای تولید یک خودروی سوپراسپرت در قرن 21 میلادی است که با الگوبرداری از محصولات فعلی مازراتی و ایجاد نوآوری های جدید در ساخت آن به ثمر نشسته و قرار است که پس از تکمیل پروژه و راه اندازی، رقیبی جدی برای سوپراسپرت های مطرح فعلی در بازارهای جهانی باشد.

مازراتی MC20 طبق گفته شرکت سازنده، مجهز به پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژ است که با مهندسی خوب توانسته حداکثر خروجی قدرت 630 اسب بخاری و گشتاور 730 نیوتن ‌متری بدست آورد و در ادامه با ارسال به چرخ ها، آن را تبدیل به شتاب 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت 323 کیلومتر برساعتی کند.

البته این خودرو در حال حاضر نمونه اولیه بوده و هنوز نسخه نهایی آن راه اندازی نشده است تا در کنار رقبای همتراز خود همچون مکلارن 720S، لامبورگینی هوراکان ایوو و... قرار گرفته و عیار واقعی آن در مسابقه درگ سنجیده شود. حال امروز در خودروبانک یک ویدیو برایتان آماده کرده ایم تا نگاهی نزدیک و دقیق تر به جزییات جدیدترین و متفاوت ترین ساخته شرکت مازراتی داشته باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/28
واقعا الان قدر بررسی های شما رو میدونیم طرف فقط بلده تیریم ابی و مشکی چک کنه و ازش تعریف کنه : )