موضوعات داغ

بوگاتی شیرون سفید و صورتی، گران ترین هدیه روز ولنتاین

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر پولدار باشید، بوگاتی یکی از خودروسازانی است که می‌تواند خودروی موردنظر شما را مطابق سلیقه خودتان تزئین کند. ما قبلا بوگاتی‌های سفارشی زیادی را دیده بودیم، از جمله یک شیرون که با همکاری هرمس ساخته شده است.

بنابراین دیدن یک ابرخودروی خاص و تک برای ما جدید نیست، اما باید اعتراف کنیم این بوگاتی شیرون صورتی و سفید توجه ما را به خود جلب کرده است. ظاهرا این شاهکار تک توسط یک مرد به عنوان هدیه برای همسرش سفارش داده شده است. هنوز نمی‌دانیم مناسبت این هدیه چه بوده است، اما قطعا این مرد دیگر برای خوش‌گذرانی با دوستانش نیازی به اجازه گرفتن از همسرش ندارد.

بوگاتی شیرون

بوگاتی از تمام منابع خودش برای ساخت این هدیه عاشقانه و گران‌قیمت بهره برده است که از طریق نمایندگی اچ.آر. اوون بوگاتی در انگلستان سفارش داده شده است. مهم‌ترین اقدام آن‌ها استفاده از رنگ سیلک رُز برای بدنه و بخشی از تزئینات داخلی این بوگاتی شیرون است. این خودروساز فرانسوی گفته این رنگ جدیدی است که تاکنون از آن استفاده نکرده بودند و ظاهر جذابی هم به چرخ‌های آلیاژی این مدل داده است.

در کابین شاهد ترکیبی از چرم و مواد آلکانتارا به رنگ گری رافل هستیم. برای تکمیل این مدل منحصر به فرد، یک لوگوی سفارشی «آلیس» روی زیرسری خودرو حک شده است.

کن چو رئیس نمایندگی اچ.آر. اوون گفته است:

ما مفتخریم که نقش مهمی در ارائه این شیرون اسپرت شگفت‌انگیز به مشتری خود داشته‌ایم. مشتری با چشم‌اندازی از اینکه می‌خواهد بوگاتی او چطور باشد به ما مراجعه کرد و ما خوشحالیم که گستردگی لوازم جانبی بوگاتی و کاتالوگ آپشن‌های ما اجازه می‌دهد بلندپروازانه‌ترین طرح‌ها در ذهن مشتریان را هم به تحقق برسانیم. خیلی جذاب است که هر بوگاتی به شکل متفاوتی ساخته می‌شود و مشتری جدید این فرصت را دارد تا خودروی بعدی را کاملا مطابق با سلیقه خودش طراحی کند.

قیمت این خودرو در نسخه پایه از 3.26 میلیون دلار شروع می شود و مشخص نیست این رنگ آمیزی خاص چقدر روی دست این شوهر پولدار هزینه داشته!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد