موضوعات داغ

کیا K8 سدان لوکس کره‌ای معرفی شد، برادر بزرگ‌تر کادنزا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

کمپانی خودروسازی کیا با استفاده از لوگوی جدید، الفبای ساده برای نامگذاری، طراحی های دیوانه وار و همچنین تمرکز بر روی الکتریکی سازی محصولات جدید خود، در حال تجدید حیات است و اولین محصولی که با تمامی این ویژگی ها راه اندازی می شود، سدان جدید K8 خواهد بود که به عنوان جایگزینی برای کیا کادنزا به خط تولید این خودروساز کره ای اضافه می شود.

نسل جدید کیا K8 قرار است با تحولاتی اساسی، جایگزینی برای کیا کادنزا در بازارهای جهانی باشد، هرچند بازارهای جهانی شامل ایالات متحده آمریکا نشده و بازار این کشور به خوبی نشان داده که در حال عبور از خودروهای سدان است و عموم مردم ترجیح می دهد یک خودروی شاسی بلند، کراس اوور یا پیکاپ خریداری کنند.

کیا K8 جدید روز گذشته با تحولی بزرگ معرفی شد و طبق گفته شرکت سازنده، تقریبا 1 اینچ طول بیشتری نسبت به خودروی کیا کادنزا دارد که با طراحی نسل جدید باعث می شود بیشتر از یک خودروی سدان لوکس، به عنوان یک خودروی سدان اسپرت جذاب کار خود را در بازار دنبال کند.

کیا K8

اولین چیزی که با نگاه کردن به تصاویر این خودرو متوجه آن خواهید شد، جلوپنجره بسیار بزرگ آن است و همچنین مهر تاییدی بر روی این موضوع خواهد بود که هرچقدر جلوپنجره بزرگ تری برای ماشین هایتان طراحی کنید، جذابیت بیشتری هم به همراه خواهد داشت و در این مورد طراحان کیا به نحو احسن کار خود را انجام داده اند.

جلوپنجره این خودرو هیچگونه حاشیه ای ندارد و می توان گفت که با مجموعه سپر خودرو کاملا یکپارچه ساخته شده است و این حالت یکپارچه به جذابیت بیشتر ظاهر افزوده است. در اطراف چراغ های LED کشیده جذاب و در بالای جلوپنجره هم شاهد نصب لوگوی جدید کیا هستیم که تحولات این شرکت خودروسازی در سبک طراحی محصولات نسل جدیدش را به خوبی نشان می دهد. همانند کیا K5، نسل جدید خودروی کیا K8 در واقع یک خودروی فست بک خواهد بود، اما همچنان یک درب صندوق عقب سنتی دارد تا کاربران مشکلی در استفاده از فضای بار نداشته باشند.

کیا هیچگونه عکسی از داخل کابین K8 منتشر نکرده است، اما گفته یک فضای ساده، ارگونومیک و درجه یک در انتظار مشتریانش بوده و از لحاظ تکنولوژی های بکار رفته، بسیار پیشرفته تر از خودروی کیا K7 خواهد بود.

علاوه بر این هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی و سیستم محرک این خودرو منتشر نشده است و با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو، اطلاعاتی بیشتری از این خودرو منتشر می شود که جزییات آن را پس از انتشار در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کیا K8

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد