موضوعات داغ

دوج چارجر تیپ RT مدل 1970 با رنگ سبز سابلایم، یک کلاسیک فوق ارزشمند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اشتباه نکنید! دوج چارجر فعلی خودرو بسیار جالب و با کیفیتی است اما به هیچ وجه به پای چارجر R/T مدل 1970 که در حال حاضر برای فروش در eBay قرار دارد، نمی‌رسد.

این چارجر خاص در الوود، ایلینویز واقع شده است و قرار گرفتن این خودرو در لیست فروش حتی بدون بررسی توسط eBay، قانونی به نظر می‌رسد.این خودرو حدود 89,900 دلار قیمت گذاری می‌شود که تا 5 مارس اعتبار خواهد داشت.

جزئیات بسیار کمی در مورد این خودرو ارائه شده است، اما فروشنده آن ذکر کرده که جزئیات این وسیله نقلیه در سه مجله موپار اکشن، موپار و ماشین های عضلانی ارائه شده است.

مدل های دوج چارجر R/T از سال 1970 با یک پیشرانه وی شکل هشت سیلندر 440 اینچ مکعب که 375 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، به صورت استاندارد عرضه می‌شدند. علاوه بر آن، یک پیشرانه 426Hemi وی شکل هشت سیلندر با تولید 425 اسب بخار قدرت نیز، برای استفاده در این خودروها در دسترس بوده است اما به نظر می‌رسد که این مدل به یک موتور استاندارد 440 اینچ مکعب مجهز باشد. همچنین از یک گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد.

دوج چارجر R/T

این اتومبیل عضلانی در سایه ای از رنگ سبز روشن سابلایم رنگ آمیزی شده و در قسمت بالایی آن یک وینیل سفید قرار گرفته است که تضاد زیبایی را ایجاد می‌کند. این اتومبیل بر روی مجموعه ای از چرخ های نقره ای با لاستیک های گودیر همراه با حروف سفید قرار گرفته و از یک باربند برخوردار می‌باشد که روی صندوق عقب نصب شده است. به نظر می‌رسد فضای داخلی نیز به خوبی نگهداری شده است. فضای داخلی شامل چرم سفید در سرتاسر صندلی ها و پانل های درب است. داشبورد نیز از ترکیب قطعات پلاستیکی مشکی و چوبی ساخته شده است.

فروشنده اظهار داشته است که ماشین کاملاً مرمت شده و احتمالا از زمان مرمت تنها 100 مایل در ساعت طی کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد