موضوعات داغ

تصاویر مرسدس SL مدل ۲۰۲۲ با سقف قرمز لو رفت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در حالی که برخی از ما سقف‌های فلزی را به‌ سقف‌های پارچه‌ای ترجیح می‌دهیم، همه روی این نکته توافق داریم که مرسدس SL جدید در حال تبدیل شدن به خودروی جذابی است. این مدل که تصاویرش در مراحل پایانی تولید لو رفته است، ظاهر کاملا متفاوتی با نسل R231 دارد. SL جدید با همکاری AMG ساخته شده و احتمالا پس از نسخه کروکی، شاهد عرضه نسخه کوپه GT دو-درب آن هم باشیم.

با توجه به اینکه این نمونه اولیه دارای چهار اگزوز است، احتمالا نسخه بالارده این مدل جدید باشد. جلوپنجره پن امریکانا هم نشان می‌دهد که این SL بالارده است که در این تصاویر با چرخ های ۲۰ اینچی و تایرهای زمستانی دیده می‌شود. در حالی که بخش‌هایی از بدنه که مشخص هستند رنگ سفید را نشان می‌دهند، اما بخش زیرین اسپویلر عقب به رنگ زرد درآمده است.

این مدل جدید بیشتر از اینکه مثل SL کنونی یک GT لوکس باشد، یک مدل کروکی اسپرت دو-صندلی به نظر می‌رسد. طبق گزارش‌ها، مرسدس به دنبال عرضه نسخه‌های متعددی از این مدل است، که از مدل پایه SL 43 شروع شده و تا SL 73e 4MATIC+ ادامه دارد.

مرسدس SL مدل ۲۰۲۲

ممکن است نسخه بالارده دارای پیشرانه هیبریدی مشابه GT 73e باشد که انتظار می‌رود توان ۸۰۰ اسب بخار تولید کند. گویا قرار است نسخه‌های SL 53، SL 53e، SL 55 S و SL 63 نیز تولید شوند. انتظار می‌رود فقط نسخه پایین‌رده دیفرانسیل عقب باشد و بقیه نسخه‌ها به سیستم رانندگی تمام چرخ محرک مجهز شده باشند.

در حالی که مرسدس جزئیات کمی درباره R232 منتشر کرده، اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد رونمایی رسمی از این مدل باشیم. احتمالا این مدل طی ماه‌های آینده رونمایی شده و اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. البته منتظر بازگشت موتور V12 نباشید، چون این موتور ۶ لیتری توئین توربو از این پس فقط در مدل‌های میباخ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد