موضوعات داغ

تصاویر مرسدس بنز C کلاس 2022 به بیرون درز کرد، پیشرفت یا پسرفت؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیش از آن‌که مرسدس بنز مراسم رونمایی رسمی از مرسدس C کلاس 2022 را اجرا کند، تصاویر این خودرو به بیرون درز کردند. این مرسدس با کد اتاق W206 شناخته می‌شود.

رویداد رسمی رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز کلاس C برای بیست و سوم فوریه یعنی دو روز بعد برنامه ریزی شده است اما اکانت فیسبوک رسانه Automobilist تصاویر نمای داخلی و خارجی این خودرو را پیش از رونمایی رسمی منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد نسخه‌ای از مرسدس کلاس C‌ که در تصویر دیده می‌شود، از تیپ آوانگارد این خودرو باشد چرا که نسخه‌های مجهز به کیت AMG ظاهر متفاوتی دارند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، مرسدس کلاس C جدید ظاهر کلاس S جدید را کاملا به ارث برده است. این روند از چند نسل گذشته تاکنون ادامه یافته است و مرسدس بنز همان کلاس S را در قالبی کوچکتر و اسپرت تحت عنوان مرسدس کلاس C ارائه می‌دهد.

ظاهر داخلی مرسدس بنز C‌ کلاس W206، نسخه‌ای بروز شده از اتاق W205 است. برای مثال دریچه‌های سیستم تهویه همچنان ظاهری گرد دارند و صفحه نمایش نیز به صورت مایل نصب شده است تا کار کردن با آن آسان‌تر باشد.

با وجود تلاش بسیار مرسدس بنز برای معرفی C‌ کلاس جدید، به نظر نمی‌رسد این نسل به اندازه نسل قبلی که در سال 2013 معرفی شد، محبوب و پر سر و صدا باشد. نسل جدید مرسدس بنز کلاس C به نبرد با بی ام و سری 3 اتاق G20 خواهد رفت و طی ماه‌های آینده نتیجه این نبرد را خواهیم دید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/3
پسرفت