موضوعات داغ

دستاوردهای سایپا در دوران تحریم؛ شاهین نقطه قوت سایپا

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

يوسف داودی، عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که برای حل مشكلات و رفع موانع پيش روی صنعت خودروسازی کشور، مجلس عزم خود را جزم و سعی كرده با رفع مشكلاتی كه بخش قابل توجهی از آن‌ها ناشی از تحريم‌هاست، اين صنعت اشتغال‌زا را حمايت كند.

او در طی بازديد از مركز تحقيقات و نوآوری سايپا، ضمن حمایت از صنعت خودروسازی کشور، بیان کرد که با توجه به ضرورت حمايت از صنعت داخلی و نقش اجتماعی و اقتصادی قابل‌توجهی كه خودروسازان در كشور دارند، مجلس در تلاش است تا با ريل‌گذاری مناسب، شرايطی را فراهم كند تا مشكلات شركت‌های خودروسازی حل شود.

داودی همچنین از عملكرد سايپا در توليد خودروهاي جديد و توقف توليد پرايد تقدیر کرد و گفت:

باعث افتخار صنعت خودروسازی كشور است كه گروه سايپا توانسته در سخت‌ترين تحريم‌ها و مشكلات اقتصادی متعدد، در مسير پيشرفت و توسعه قرار گيرد و به دستاوردهای خوبی برسد.

ماینده مردم سراب در مجلس همچنین به تولید خودرو شاهین سایپا اشاره کرد و در رابطه با آن افزود که خودرو شاهین، محصول جديد سايپا، كه به تكنولوژی‌های روز مجهز شده، می‌تواند بازار خودرو را متحول كند و به نياز مردم پاسخ دهد.

او سپس از خودروی شاهين به‌عنوان نقطه قوت سايپا یاد کرد.

داودی همچنین بیان کرد که افزايش توليد خودرو و ساخت محصولات متنوع در سايپا حاصل درايت و تلاش مديريت ارشد و همكاران متخصص اين خودروساز برتر است و در ادامه تصریح کرد که با توجه به تنوع محصولی كه در سايپا دنبال می‌شود، تلاش برای ارتقای سطح رضايتمندی مشتريان بسیار ضرورت دارد.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس افزود:

موضوع ديگری كه گروه خودروسازی سايپا انجام داده و تاثير آن به خوبی در بازار قابل مشاهده است، كاهش معوقات به مشتريان است. اين مجموعه در كنار فعاليت‌های توسعه‌ای خود توانسته تاخيرهای گذشته را جبران كند.

او تاکید کرد که مجلس در كنار صنعت خودروسازی کشور است و از مجموعه‌ای همچون سايپا كه می‌خواهد که در راستای اهداف ترسيم شده در توسعه محصول و افزايش سطح رضايت مردم گام بردارد، حمايت می‌كند. داودی خاطرنشان كرد که با توجه به دستاوردها و عملكرد قابل‌قبول گروه سايپا، قطعا در آينده‌ای نزديك شاهد رشد اقتصادی و رقابت با خودروسازان خارجی در امر كيفيت و صادرات محصول خواهيم بود.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس، در پایان نقش خودروسازان در اشتغالزا‌يي را بارز و قطعی دانست و بیان کرد که هدف مجلس از حمايت صنعت خودروسازی کشور، جلب رضايت مردم است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد