موضوعات داغ

خط تولید چراغ جلو سورن پلاس در شرکت جمع ساز البرز به بهره‌برداری رسید

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

خط تولید چراغ جلو سورن پلاس در شرکت جمع ساز البرز، با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و تعدادی از اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور به بهره‌برداری رسید.

شرکت مهندسی جمع ساز البرز در زمینه تولید انواع چراغ خودرو فعالیت می‌کند.

علی حقیقی، مدیر کارخانه و سهام‌دار شرکت مهندسی جمع ساز، در این بازدید از باور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به توانمندی‌های قطعه سازان داخلی قدردانی کرد و بیان کرد که در صنایع داخلی، به‌ویژه در حوزه ساخت قطعات خودرو، امکانات بالقوه قابل‌توجهی در کشور داریم که قابلیت بالفعل شدن را دارند. او تاکید کرد که نیروی انسانی کار آمد بالاترین سرمایه شرکت جمع ساز است که اکثریت آن‌ها نیز از اهالی بومی این منطقه هستند.

او افزود:

ما در گذشته شرایط بسیار سخت‌تر از حال حاضر را نیز تجربه کرده‌ایم. بنابراین از پس مشکلات موجود نیز به حول و قوه الهی بر می‌آییم.

لازم به ذکر است که روز گذشته (شنبه)، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با حضور در استان البرز، از تعدادی از کارخانجات تولیدی قطعات در این استان بازدید کرد. همزمان با این بازدید، خطوط تولید قطعات جدید در شش شرکت عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی استان البرز به بهره‌برداری رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد