موضوعات داغ

5 تفاوت جالب فولکس واگن ID.4 نسبت به خودروهای معمولی +‌ فیلم

عکس مطلب اول

در همین حین که فولکس واگن ID.4 کم‌کم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، این شرکت فیلم‌های تبلیغاتی مختلفی درباره آن منتشر کرده تا مشتریان بیشتری را به خرید این کراس‌اوور برقی ترغیب کند. در جدیدترین اقدام فولکس واگن، آن‌ها به سراغ چند تا از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو رفته‌اند.

عدم وجود دکمه استارت

ID.4 هم مانند خودروهای تسلا هیچ دکمه استارتی ندارد. در عوض، تنها کاری که باید برای استارت زدن بکنید این است که وارد خودرو شده و پای خودتان را روی ترمز قرار دهید. سپس می‌توانید خودرو را در دنده قرار داده و حرکت کنید. برای خاموش کردن خودرو، باید آن را متوقف کرده و در حالت پارک قرار دهید و سپس خودرو خاموش می‌شود.

ID.Light

این یکی از منحصر به فردترین و جالب‌ترین ویژگی‌های این خودرو است. نوار نوری روی داشبورد که دارای ۵۴ عدد LED است پیام‌های مهم را به سرنشینان منتقل می‌کند. این نوار نوری از رنگ‌ها و الگوهای مختلفی برای نمایش هشدار، وضعیت شارژ خودرو و موارد دیگر استفاده می‌کند.

خوشه ابزار نصب شده روی فرمان

خوشه ابزار یا همان صفحه کیلومترشمار پشت فرمان ID.4 به جای اینکه روی داشبورد ثابت باشد، روی فرمان نصب شده است. مزیت اصلی این کار این است که وقتی فرمان را تنظیم می‌کنید، دیگر لازم نیست نگران این باشید که فرمان جلوی دید شما نسبت به خوشه ابزار را بگیرد، چون آن‌ها با یکدیگر حرکت می‌کنند.

جالیوانی‌های قابل تعویض

در حالی که مفهوم جالیوانی‌های متحرک چیز جدیدی نیست، اما روش کار فولکس لوگن با بقیه شرکت‌ها متفاوت است. جالیوانی‌های ID.4 را می‌توان در کنسول مرکزی پنهان کرد تا فضای بیشتری بین صندلی‌ها به وجود بیاید و یا از تقسیم‌کننده داخلی آن برای قرار دادن اشیای مختلف استفاده کرد.

کفی صندوق عقب قابل تنظیم

کفی صندوق عقب ID.4 روی یک سیستم ریلی قرار دارد، بنابراین می‌توان آن را جابجا کرد. همچنین می‌توان آن را جمع کرد تا از فضای زیرین آن برای قرار دادن بار بیشتر استفاده کرد.

در حالی که برخی از این امکانات در خودروهای دیگر هم وجود دارند، اما امکانات جذابی هستند و ترکیب آن‌ها در یک پکیج جذابیت بیشتری به ID.4 داده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد