موضوعات داغ

ایساکو استفاده غیراستاندارد از جافندکی خودرو را ممنوع اعلام کرد

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در اطلاعیه‌ای هشدار داد که استفاده غیرمجاز از جافندکی از سوی برخی دارندگان خودرو سبب بروز آتش‌سوزی در قسمت داشبورد و کنسول وسط خودروها می‌شود.

بر اساس آن‌چه در این اطلاعیه منتشر شد، ایران خودرو اعلام کرد که برخی از دارندگان محصولات ایران خودرو علاوه‌بر بهره‌برداری از قابلیت اصلی و استاندارد جافندکی خودرو، برای فعال‌سازی برخی تجهیزات مانند انواع شارژرهای موبایل، انواع مانیتور، پمپ باد، پخش MP3 ،GPS، یخچال و قابلیت‌هایی از این قبیل،از این ابزار استفاده می‌کنند. اما با توجه به حوادث گزارش شده ناشی از استفاده غیراستاندارد از این قابلیت، تاکید می‌شود که نصب و استفاده تجهیزات غیر مرتبط از طریق جافندکی مجاز نیست و هرگونه عواقب احتمالی بر عهده مالک و راننده خودرو است و شرکت ایران خودرو مسئولیتی در برابر استفاده غیراستاندارد از جافندکی خودرو نخواهد داشت.

در این اطلاعیه همچنین بیان شده است که در دفترچه‌های راهنمای خودروها بر عدم استفاده غیرمجاز از جافندکی تاکید شده و این ابزار تنها و لزوما برای استفاده از فندک است. بنابراین نصب و استفاده دیگر تجهیزات قابل‌استفاده و غیراستاندارد توسط راننده و سایر سرنشینان خودرو، مغایر با استانداردهای ایمنی تعریف‌شده برای محصولات ایران خودرو است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد