موضوعات داغ

سایپا برای فتح بازارهای منطقه تلاش می‌کند

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با فعالیت های گروه خودروسازی سایپا را بسیار دلگرم کننده خواند و تاکید کرد سایپا به‌حدی از رشد و توسعه دست‌یافته که می‌تواند به زودی در بازارهای منطقه حضور داشته باشد.

بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، در طی بازدید از خط تولید شاهین و مرکز تحقیقات سایپا از عملکرد مجموعه سایپا طی چند وقت اخیر یاد کرد و اذعان کرد که بازدید از مرکز تحقیقات سایپا و فرآیند تولید و توسعه، بیانگر آن است كه سايپا به واقع تحريم‌ها را به فرصت تبديل كرده است و با تكيه بر توان داخلی توانسته برای توسعه محصول برنامه‌های اجرايی داشته باشد.

او همچنین یادآوری کرد که در دو سال گذشته، گروه خودروسازی سايپا به دستاوردهای خوبی دست یافته و متحول شده است، از اين رو می‌توان آينده روشنی را برای اين مجموعه متصور بود.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز کرد که صنعت خودروسازی به بلوغ رسيده و می‌توان به آنها تكيه كرد. او در این رابطه گفت:

يكی از موضوعاتی كه اميدوارم صنعت خودروسازی و به‌ویژه سايپا در راستای تنوع محصولات دنبال كند، صادرات است. ما بايد تمام تلاش خود را به كار ببنديم تا بازارهای منطقه را فتح كنيم.

بهزاد رحیمی تاکید کرد که وابستگی خودروسازان و قطعه سازان به خارج به کمترین مقدار خود رسیده است. او خاطرنشان كرد که استفاده از ظرفيت و پتانسيل داخلی منجر به این شده که شركت سايپا به سمت طراحی و توليد خودروهای به‌روز و با تكنولوژی بالا حركت كند و قطعا اگر تحريم‌ها نبود، چنين امری حاصل نمی‌شد.

او در پایان از اعتماد سایپا به مهندسان ایرانی تقدیر کرد و بیان کرد که عبارت «ما می‌توانیم» در بسیاری از بخش‌های مختلف کشور اجرا شد و یکی از شرکت‌هایی که به‌خوبی این مسیر را دنبال کرد، گروه خودروسازی سایپا بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد