موضوعات داغ

نگاهی نزدیک به ویژگی های خارق العاده بوگاتی دیوو + زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

کمپانی خودروسازی بوگاتی برای اولین بار در شهریورماه سال 97 و بعد از انتشار پیش نمایش های متعدد از هیولای جدید خود، در نهایت محصول جدید خود را با نام Divo رونمایی کرد که پیش از این در خودروبانک نگاهی به آن انداختیم.

هایپرکار جدید بوگاتی برای احیای سنت های این شرکت ساخته شده و درحالی که ویژگی های منحصربه فرد طراحی بوگاتی شیرون را حفظ کرده است، می توان شاهد تغییرات بسیار زیادی در چهره این خودرو نسبت به نسخه استاندارد بوگاتی شیرون بود که نه تنها بخش ظاهری، بلکه در بخش فنی هم پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه معمولی داشته است.

در زیر کاپوت این خودرو همان هیولای 16 سیلندر قدرتمند‌ 8 لیتری مجهز به چهار توربوشارژر قرار گرفته که خروجی قدرت 1479 اسب بخاری و گشتاور 1600 نیوتن متری به همراه دارد، اما مزیت این خودرو نسبت به نسخه استاندارد شامل کاهش وزن 35 کیلوگرمی، بهبود سیستم ترمز، بهبود سیستم فرمان، ایجاد تغییراتی در سیستم تعلیق، بهبود طراحی شاسی و همچنین افزایش 23 درصدی اندازه اسپویلر عقب نسبت به نسخه استاندارد شیرون می شود که امکان تولید 90 کیلوگرم نیروی داون فورس بیشتر برای چسبندگی بهتر در سرعت های بالا را فراهم می کند.

حال امروز باتوجه به فیلمی که در ادامه با زیرنویس فارسی قرار گرفته، نگاهی دقیق تر به ویژگی های منحصربه فرد هیولای خاص بوگاتی خواهیم داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد