موضوعات داغ

آغاز تولید موتورسیکلت «وترانو»، محصول جدید ایران دو چرخ در کلاس اسکوتر کلاسیک

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

وترانو جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوتر کلاسیک، به مرحله تولید رسید. عرضه انبوه این خودرو با مدل سال 1400 به بازار آغاز شده است.

این موتور سیکلت اتوماتیک، با وزن 102 کیلو گرم به سیستم سوخت‌رسان انژکتوری مجهز است. همچنین سیستم روشن‌کننده آن از نوع هندلی و استارتی بوده و سیستم ترمز جلو آن دیسکی و ترمز عقب آن کاسه‌ای است.

گفتنی است که در میان تمام موتورسیکلت‌های متنوع موجود در بازار، طرح وسپای ایتالیایی یا تیپ اسکوتر از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است. این مدل سبک و سیاق خاص خود را دارد. وترانو ایران دوچرخ که در کلاس اسکوتر کلاسیک قرار دارد، با توجه به طراحی زیبا، انحنای بدنه، برخورداری از رنگ‌های گیرا و جذاب، رینگ اسپرت، چراغ LED، صفحه کیلومتر دیجیتال چشم‌گیر با طرح کلاسیک وسپا، از جذابیت ظاهری بالایی بالایی بهره می‌برد و دیده‌ها را به خود جلب می‌کند. وترانو دارای بدنه‌ای از جنس ABS و محکم و انجین 150 سی‌سی انژکتوری کامل بوده و تمام تست‌های آزمایشگاهی، عملیاتی و میدانی را با موفقیت سپری است.

از جمله ویژگی‌های قابل‌توجه این محصول می‌توان به صدای کم اگزوز، عدم لرزش در حرکت و همچنین مصرف سوخت پایین با مقدار 5/2 لیتر در یک‌صد کیلومترپیمایش و حجم باک بنزین 5 لیتری اشاره کرد.

برخی از مهم‌ترین موارد و دغدغه‌های مصرف‌کنندگان، کیفیت قطعات به‌کاررفته در موتورسیکلت، حالت قرارگیری پشت فرمان، فرم صندلی و راحتی راکب و ترک‌نشین با طراحی مناسب و زیبای جا پایی‌ها و فضای زیر زین را در بر می‌گیرد که این موتورسیکلت در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار است. علاوه‌براین، ارگونومی ساخت و طراحی آن به‌گونه‌ای است که افراد مختلف با هر قد و قامتی در هنگام نشستن در وضعیت کاملا مناسبی قرار می‌گیرند. به این ترتیب، سواری راحت یا اصطلاحا خوش رکاب بودن در موتورسیکلت وترانو قابل مشاهده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد