موضوعات داغ

شکایت متهم اماراتی از پلیس انگلستان به دلیل اوراق کردن فراری 458 اسپایدر +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یک متهم مجرم در انگلستان از پلیس محلی شکایت کرد. علت شکایت این بود که پلیس، فراری اسپایدر 458 او را خرد کرده است.

فرد مورد نظر، زاهد خان 35 ساله، اندکی قبل از محکوم شدن به جرم توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری، انحراف از مسیر عدالت و پنهان کاری و تبدیل اموال مجرمانه از طریق یک پلاک تقلبی، به دبی فرار کرد. او محکوم به ده سال زندان در انگلیس شده است اما همچنان صاحب یک زندگی بسیار عالی و مرفه در دبی است.

اکنون، زاهد خان از پلیس وست میدلندز به دلیل خرد کردن فراری 458 خود شکایت کرده است. طبق گزارش بیرمنگام لایو، او در آوریل 2017 هنگامی که سوپراسپرت ایتالیایی خود را در پارکینگ دادگاه بیرمنگام پارک کرد، تیتر بسیاری از اخبار قرار گرفت. مقامات محلی به سرعت ماشین او را توقیف کردند. همچنین، پلیس تشخیص داد که این خودرو هیچ بیمه معتبری ندارد و یک وسیله نقلیه رده B است، به این معنی که به دلیل خسارت، غیرقابل استفاده در جاده است و بنابراین باید نابود شود.

ویدئویی در اوایل سال 2018 در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد که نشان دهنده لحظه ای بود که فراری خان در یک قبرستان محلی ماشین ها در حال نابود شدن بود.

خان در گفتگو با میل آنلاین بیان کرد که من اکنون علیه پلیس وست میدلندز به دلیل رفتار غیرقانونی آن ها با فراری 458 اسپایدر به ارزش 200 هزار دلار، در خواست دادخواهی دارم.

سخنگوی پلیس غرب میدلندز اظهار داشته است که زاهد خان قبلاً یک شکایت تنظیم کرده بود که رد شده بود. اکنون اخطاریه ای دریافت کرده ایم که نشان می دهد او شکایت خود را به دادگاه صادر کرده است. ما به موقع، از طریق دادگاه به این دادخواست پاسخ خواهیم داد.

گفته می‌شود پلیس انگلستان می‌داند که خان در دوبی زندگی می‌کند و ممکن است با استرداد به دولت متبوعه، روبرو شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد