موضوعات داغ

تولید انبوه کمپرسی M2631 آمیکو با استاندارد یورو 5 پلاس آغاز شد

عکس مطلب اول

صبح روز چهارشنبه شش اسفندماه و در مراسمی رسمی، تولید کمپرسی آمیکو M2631 با استاندارد یورو 5 پلاس آغاز شد. در این مراسم نمایندگان استانداری و فرمانداری آذربایجان شرقی، مدیران عامل ایدم و چرخشگر تبریز، مقام‌های ارشد نظامی و انتظامی استان و شهر جلفا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، معاونان وزارت صنعت معدن تجارت، نمایندگان مجلس و همچنین فعالان و سرمایه‌گذاران صنعت خودرو حضور داشتند.

کمپرسی آمیکو M2631 چندین سال است که در بازار کشورمان حضور دارد و حال نسخه بروزرسانی شده این محصول با شاسی ده چرخ و استانداردهای جدیدتر به دست مشتریان خواهد رسید. گفتنی است که فرآیند بهینه سازی این محصول با دانش فنی متخصصان داخلی به انجام رسیده است.

مطابق اعلام آمیکو، یکی از مزایای کمپرسی آمیکو M2631 در مقایسه با دیگر رقبای خارجی، بهینه سازی این محصول برای مصارف داخلی است، به صورتی که این محصول براساس شرایط آب و هوایی ایران توسعه یافته و از این رو سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی کشورمان دارد.

کمپرسی آمیکو M2631 به پیشرانه‌ای با قدرت 400 اسب‌بخار و گشتاور 1950 نیوتن‌متر مجهز است و شاسی دوبل آن، امکان حمل بارهای سنگین توسط این کمپرسی را فراهم می‌کند. در صورت اعلام شرایط فروش کمپرسی آمیکو با استاندارد یورو 5 پلاس، این شرایط از طریق خودروبانک به اطلاع مخاطبین عزیز خواهد رسید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/8
از مونتاژ کامیون های خارجی رسیدیم به طراحی و تولید داخلی؟؟
اگر اینطور باشه ، باعث افتخاره!
وگرنه مونتاژ کامیون ( چه آمریکایی و چه چینی ) افتخاری نداره!