موضوعات داغ

کیا K8، برادر بزرگ تر اپتیما به بازار آمریکا عرضه نخواهد شد!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بالاخره کیا در این هفته، سدان جدید فول سایز یعنی کیا K8 را پیش نمایش کرد اما برای مشتریان احتمالی در آمریکا، اخبار بدی مبنی بر عدم ورود آن به ایالات متحده دریافت شده است.

سخنگوی کیا در گفتگویی با کاراسکوپس اظهار داشته است که کیا موتورز آمریکا در حال حاضر برنامه ای برای ارائه K8 ندارد. البته طبق بیانات وی کورسویی از امید وجود دارد، زیرا او افزود که نام تجاری آن دائماً در حال ارزیابی مجدد است، هرچند فعلاً آماده نمی‌باشد.

K8 به عنوان جایگزینی برای کیا K7 که در ایالات متحده با نام کیا کادنزا شناخته می‌شود، طراحی شده است. کیا ماه گذشته بیان کرد که در حال قطع عرضه کیا کادنزا به بازار ایالات متحده است. این خودروساز با اشاره به فروش آهسته سدان، اظهار داشت که تمرکز خود را روی کراس اوورها قرار داده است.

کیا هنوز به طور کلی از کیا k8 رونمایی نکرده است و تنها تصاویری از قسمت بیرونی آن منتشر شده است. اطلاعات مربوط به فضای داخلی، پیشرانه و فناوری هنوز به طور رسمی به اشتراک گذاشته نشده است، هرچند این شرکت چشم انداز خود برای طراحی را توضیح داده است.

کریم حبیب، معاون ارشد رئیس و رئیس مرکز طراحی جهانی کیا روز سه شنبه گفته است که این سدان مدرن با نوآوری و ظرافت در هسته اصلی خود طراحی شده است. K8 نسخه بهبودیافته K7، با استفاده از بروزرسانی های ظاهری، نمای بیرونی خودرو را بسیار پیشرفته، خاص و با کیفیت کرده است. کیاK8 این کیفیت را با نمای جلویی گویا و نمای عقبی متحرک و پویا ترکیب کرده و تجمل و فناوری را در قالب یک خودرو ارائه داده است. این ویژگی ها به K8 کیفیت ممتاز و عالی می‌بخشد که از برخی از پیشرفته ترین قایق های تفریحی جهان الهام گرفته است.

K8 جدید همچنین اولین وسیله نقلیه ای است که با آرم جدید کیا که اوایل سال جاری رونمایی شد، دیده می‌شود. این خودرو قرار است اواخر امسال در کره جنوبی عرضه شود. کیا هنوز مشخص نکرده است که بازارهای دیگر می‌توانند آن را خریداری کنند یا خیر.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/11
وای وای خیلی بد شد