موضوعات داغ

یک پیکاپ جدید دیگر بزودی راهی بازار می شود، تنوع بیشتر برای آفرودرها

عکس مطلب اول

این روزها بازار عرضه و فروش خودروهای پیکاپ در کشورمان رونق گرفته و روز به روز بر تنوع محصولات این سگمنت افزوده می‌شود. به تازگی یکی دیگر از شرکت‌های خصوصی فعال در عرصه خودروسازی نیز پیکاپ جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد و تنوع گزینه‌های موجود برای علاقمندان به آفرود افزایش خواهد یافت.

این شرکت که به‌زودی یک پیکاپ دو دیفرانسیل با موتور 2 لیتری خود را به بازار عرضه می نماید، رقیبی سرسخت برای دیگر عرضه‌کنندگان این قبیل خودروها خواهد بود؛ چرا که با بهره‌گیری از تجربه موفق خود در بازار ایران، یکی از بهترین خودروهای آفرود را به بازار کشور عرضه می‌کند.

اکثر خودروهای آفرودی که در بازار ایران حضور دارند، نسبتا مسن هستند و از این رو نیاز به خودروهای تازه نفس در این حوزه به شدت احساس می‌شود. مطابق شنیده‌ها این پیکاپ جدید در حال گذراندن تست‌های خود برای ورود به بازار کشور است و بزودی بازار خودروهای آفرود و پیکاپ با رقیبی چالش انگیز مواجه خواهند شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/9
Dayun V5, 2.0 turbo,jaleb inke logo in sherkat daqiqan mesle jac hast.kholase chinia az un motor 2.4 4g69 keshidan birun . in motor ruye jac T8 va asena jadide ham hast