موضوعات داغ

تولید گیربکس شش سرعته، محصول نوآورانه خودباوری جوانان توانمند ایرانی

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته را نتیجه‌ای از خودباوری جوانان توانمند ایرانی و استفاده بهینه از فرصت تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان برشمرد.

او در مراسم افتتاح خط تولید انبوه گیربکس ۶ سرعته در شرکت نیرومحرکه در استان قزوین بیان کرد که این پروژه یک کار نوآورانه و مهم بوده که در نتیجه همدلی و هماهنگی مسئولان مربوطه و همت جوانان نخبه و توانمند به‌وجود آمده است. او در ادامه از مدیرعامل ایران خودرو، هوافضای سپاه، استاندار و نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر کرد.

وی سپس به تحریم‌های دشمنان در طول سال‌های اخیر اشاره کرد و بیان کرد که صنعت خودروسازی با تکیه بر خودباوری، تعامل و هماهنگی ملت و دولت، از مسیر سخت تحریم‌ها عبور کرده است و امروز با وجود همه تحریم‌ها و همچنین شیوع همه‌گیری کرونا، ایران سربلند و سرافراز به پیش می‌رود.

رمز‌حسینی ادامه داد که این مسیر سخت با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، همت جوانان، ایستادگی مردم و پشتکار دولتمردان سپری شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد که خودروسازان باید به سمت افزایش کمیت و کیفیت محصولات خود حرکت کنند تا بتوانند در بازارهای جهانی خوش بدرخشند.

وی همچنین از ایران خودرو خواست که طراحی و تولید گیربکس اتوماتیک را در دستور کار قرار دهد و در این خصوص بیان کرد که صنعت خودروسازی باید همگام با پیشرفت‌های جهانی و در این مسیر حرکت کند.

او با بیان اینکه ۷۵ درصد صادرات به ۱۵ کشور همسایه بوده است، اعلام کرد که ظرفیت خوبی برای بازاریابی محصولات تولیدی در کشورهای همسایه وجود دارد و تولیدکنندگان نیز علیرغم همه تنگناها و تحریم‌ها به سمت صادرات رفته‌اند.

او در پایان یادآور شد که به میمنت فضای امنی که به وجود آمده، سرمایه‌های سرگردان کم‌کم به سمت تولید، توسعه، اشتغال و خدمات بازرگانی سوق پیدا می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد