موضوعات داغ

همکاری آموزشی سایپا و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف توسعه و اشتغال نیروی انسانی متخصص

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه خودروسازی سایپا و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اقدام به امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی کردند. این تفاهم‌نامه با هدف افزایش دانش فنی و توسعه نيروی انسانی متخصص و ماهر، ارتقای شاغلین، تضمین کیفیت خدمات و در نتیجه رضایت‌مندی مشتری، به امضای سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای رسید.

یکی از مفاد مهم این تفاهم‌نامه، برنامه‌ریزی و اجرای طرح تعیین سطح مهارت نیروهای شاغل گروه سایپا، برنامه‌ریزی و اجرای طرح آموزش سفارش‌محور و اجرای طرح آموزشی نمایندگی‌های مجاز و خدمات پس از فروش سایپایدک است.

همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این تفاهم‌نامه متعهد شد تا اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای طرح سنجش مهارت، تضمین کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتریان از طریق ارتقای مهارت شاغلین در مراکز کارآموزی جوار کارگاهی کند.

علاوه‌براین، گروه خودروسازی سایپا نیز تعهد کرد که فراهم‌سازی زمینه اشتغال مهارت‌آموختگان دوره‌های آموزشی بخش خصوصی و دولتی سازمان در نمایندگی های سایپایدک در سراسر کشور را در دستور کار خود قرار بدهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد