موضوعات داغ

تولید گیربکس شش سرعته ایران خودرو، حاصل تلاش‌های نیروهای مبتکر، خلاق و جوان کشور

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، تولید انبوه گیربکس شش سرعته در شرکت نیرومحرکه قزوین را اقدامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خود اتکایی، درون‌زایی و اعتماد به جوانان، و تاکیدات سردار شهید سلیمانی مبنی بر فرصت‌های موجود در تهدیدها ارزیابی کرد.

روح الله عباسپور ضمن اشاره به افتتاح خط تولید انبوه گیربکس شش سرعته در شرکت نیرومحرکه قزوین، بیان کرد که این دستاورد هم‌سو با اقتصاد مقاومتی است که بر استفاده از ظرفیت ها و تولیدات داخل تاکید دارد.

او همچنین افزود که در شرایط محدودیت کرونایی و جنگ اقتصادی، تولید محصول جدید ایران‌خودرو، فرصت بسیار مناسبی بود که از دل تهدیدها بیرون آمد و زمانی‌که نیروهای مبتکر، خلاق و جوان کشور دست به‌کار می‌شوند، می‌توانند محصولات نوآورانه این چنینی را خلق کنند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در ادوار هشتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد که این اقدام سرآغازی برای دستیابی به جهش و موفقیت بیشتر در صنعت خودروسازی کشور است و تولید گیربکس شش سرعته می‌تواند گام موثری در راستای ارتقای کیفیت محصولات باشد. او تاکید کرد که در دنیای امروز، بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی زمانی می‌توانند ادامه حیات دهند که در شرایط رقابتی و اقتصاد بدون مرز، محصولات خود را ارتقای کیفیت دهند.

عباسپور در پایان اشاره کرد که تولید گیربکس شش سرعته قدم بسیار خوبی در جهت کاهش مصرف سوخت و کیفیت بخشی به خودرو است و تعامل ایران خودرو با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز استفاده از تجربیات هوا فضای سپاه در این پروژه را اقدام مناسب در جهت بهینه‌سازی ظرفیت‌های موجود خواند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد