موضوعات داغ

این کفش ورزشی با الهام از لکسوس IS مدل ۲۰۲۱ طراحی شده

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

دلیل علاقه خودروسازان به کفش‌های ورزشی چیست؟ به تازگی خبری درباره یک کفش ورزشی الهام گرفته شده از هامر برقی منتشر کردیم، که هنوز هم ارتباط بین آن دو را متوجه نشده‌ایم. همچنین در گذشته شاهد همکاری بین پوما و پورشه در این زمینه بودیم که سالگرد عرضه ۹۱۱ توربو را جشن گرفتند.

حالا لکسوس یک جفت کفش عرضه کرده که در طراحی آن از IS F اسپرت ۲۰۲۱ الهام گرفته شده است. خوشبختانه ارتباط بین این کفش و سدان لکسوس کاملا مشخص است.

حاصل همکاری بین شرکت ساخت پوشاک خیابانی RTFKT و برند معتبر ژاپنی، یک جفت کفش تک است که ویژگی‌های خاص لکسوس IS 350 F اسپرت کاملا در آن مشهود هستند.

کف کفش شبیه تایرها است در حالی که بخش جلویی آن جلوپنجره خاص لکسوس را شبیه‌سازی کرده است. در کناره‌های این کفش از رنگ مشکی خاص لکسوس با دوخت خاکستری روشن صندلی‌های آن استفاده شده است، در حالی که خط نقره‌ای از جزئیات چراغ‌های جلو الهام گرفته شده است. در عقب، شاهد یک لبه شبیه اسپویلر فیبرکربنی سدان اسپرت لکسوس هستیم.

البته نشان لکسوس روی کفش و رنگ آبی آن که یادآور رنگ آبی یونانی جدید این خودروساز است کاملا مشخص هستند.

وینای شاهانی، نایب رئیس بازاریابی لکسوس گفته است:

RTFKT با همان اشتیاقی این کفش تک را ساخته است که ما در توسعه لکسوس IS مدل ۲۰۲۱ داشتیم. استیون و کریس یک کفش ورزشی جذاب ساخته‌اند که طراحی جسورانه و عملکرد چشمگیر IS را بازتاب می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد