موضوعات داغ

جشنواره فروش اقساطی خودروهای کلاسیک ب ام و در پرشیا خودرو

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، برای اولین بار و همزمان با رونمایی از برند پرشیا کلاسیک، اقدام به برگزاری جشنواره فروش اقساطی و اعتباری خودروهای کلاسیک ب ام و در پرشیا خودرو کرده است.

در این جشنواره که روز جمعه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۱۱ الی در ۱۶ در شوروم مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر ۶ جاده مخصوص تهران کرج برگزار می‌شود، انواع خودروهای کلاسیک ب ‌ام و در معرض بازدید عاشقان خودروهای کلاسیک و عموم قرار می‌گیرد و مشتریان علاقمند می‌توانند خودرو کلاسیک موردعلاقه خود را با ۵۰ درصد پیش پرداخت و اقساط ۱۲ ماهه خریداری کنند. در کنار فروش خودروهای کلاسیک ب ام و، فروش نقد و اقساط خودروهای دیگر همچنان به قوت خود باقی است.

لازم به ذکر است که تمام این خودروها در واحد پرشیا کلاسیک بازسازی شده و به جهت آسودگی خیال مشتریان و خریداران عزیز خودروهای کلاسیک ب ام و با گارانتی یک سال پرشیا خودرو و یک سال BSI که شامل سرویس‌های دوره‌ای رایگان است، ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۳ تماس حاصل کرده و یا به وب‌سایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد