موضوعات داغ

نسل جدید رووی Ei5 معرفی شد، بروزرسانی نسخه چینی ام جی 5

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

چند سالی می‌شود که خودروساز ورشکسته بریتانیایی یعنی ام جی توسط سایک موتور خریداری شده و در این مدت شاهد همپوشانی محصولات این دو شرکت هستیم. رووی Ei5 نیز یکی از محصولات برند سایک موتور است که نسخه اروپایی آن با نام ام جی 5 شناخته می‌شود. به تازگی نسل جدیدی از این خودرو معرفی شده که برخلاف ام جی 5، بر ویژگی‌های خانوادگی در طراحی آن تاکید شده است.

جلوپنجره رووی Ei5 جدید نسبتا باریک و کوچک است که با توجه به پیشرانه الکتریکی، نیازی به وجود جلوپنجره بزرگ حس نمی‌شود. همانند بسیاری از خودروهای آسیایی، شاهد استفاده از چراغ‌های باریک و تیز هستیم که در دو طرف جلوپنجره کوچک و مشکی‌رنگ قرار گرفته‌اند. طراحی رووی Ei5 شباهت غیرقابل انکاری به محصولات جدید هیوندای دارد که البته با توجه به ذات آسیایی دو خودروساز، این مساله قابل درک است.

به جز نمای جلو، در سایر قسمت‌های رووی Ei5 جدید با نسخه فعلی تفاوتی دیده نمی‌شود و تنها می‌توان به رینگ‌های جدید این خودرو در مقایسه با نسخه قبلی اشاره کرد که پنج پره هستند.

رووی Ei5

فضای داخلی رووی Ei5 جدید براساس اصول طراحی مینیمال خلق شده و سایک موتور سعی کرده تا از مواد باکیفیت‌تری برای ساخت کابین استفاده کند تا دوام خودرو افزایش یابد. سبک طراحی کنسول مرکزی و نمایشگر نیز مطابق دیگر مدل‌های رووی است تا زبان طراحی مشترکی بین تمام خودروهای سایک موتور مشاهده شود.

پیشرانه نسل جدید رووی Ei5، تفاوتی با موتور نسخه فعلی نخواهد داشت و همچنان شاهد استفاده از موتور الکتریکی با قدرت 135 کیلووات و گشتاور 280 نیوتن‌متر هستیم. مطابق چرخه NEDC، رووی Ei5 می‌تواند با یکبار شارژ محدوده‌ای برابر با 501 کیلومتر را طی کند. اخبار تکمیلی پیرامون رووی Ei5 پس از عرضه رسمی این خودرو منتشر خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد