موضوعات داغ

مکسوس T90 معرفی شد، پیکاپ پرچمدار و جدید سایک موتور

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مکسوس T90 پیکاپ جدیدی از گروه خودروسازی سایک است که نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو 2020 رونمایی شد و اکنون نسخه تولیدی آن به بازار چین و روسیه معرفی شده است.

نسخه اولیه مکسوس T90 با پیشرانه الکتریکی معرفی شده بود اما به نظر می‌رسد سایک موتور تغییر رویه داده و پیکاپ خود را با پیشرانه‌های درون‌سوز بنزینی و دیزلی به بازار عرضه می‌کند. پیشرانه‌های در نظر گرفته شده برای مکسوس T90 عبارتند از دو لیتری بای توربو دیزل و دو لیتری بنزینی توربوشارژر که هر دو آن‌ها قدرت 218 اسب‌بخار را تولید می‌کنند. گشتاور موتور دیزلی 480 نیوتن متر اعلام شده در حالی که پیشرانه بنزینی 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. تولید نسخه‌های هیبریدی و تمام الکتریکی مکسوس T90 در آینده نیز محتمل خواهد بود.

گیربکس در نظر گرفته شده برای مکسوس T90 از نوع هشت سرعته اتوماتیک ساخت ZF است و مشتریان می‌توانند این پیکاپ را در آرایش تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل خریداری کنند. مکسوس T90 ابعاد و اندازه نسبتا بزرگی دارد و به نظر نمی‌رسد چینی‌ها تاکنون پیکاپی در این سایز تولید کرده باشند. نمایش رسمی این پیکاپ عظیم الجثه چینی نوزدهم آوریل در شانگهای انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد