موضوعات داغ

ایران خودرو در سال جاری سهم خود در بازار کشور را تا ۳۶ درصد افزایش داده است

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

براساس آمار و اطلاعات منتشر شده توسط دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت، گروه خودروسازی ایران خودرو موفق شده است در ۱۱ ماهه سال جاری (۱۳۹۹)، هشت درصد از سهم کل بازار خودروهای سواری کشور را به نام خود ثبت کند. این گروه صنعتی همچنین موفق شده است بیش از ۵۱ درصد از سهم کل بازار کشور در حوزه سواری و سنگین را از آن خود کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با افزایش ۸ درصدی سهم خود در بازار سواری کشور موفق شده است سهم خود در بازار کشور را به بیش از ۵۵ درصد برساند که رقم قابل‌توجهی است.

در طی ۱۱ ماهه سال جاری و تا پایان بهمن‌ماه، ایران خودرو ۴۵۹ هزار و ۲۶۹ خودرو سواری تولید و به بازار روانه کرده است. با این میزان تولید، ایران خودرو نسبت به سال گذشته میزان تولیدات خود را تا ۳۷ درصد افزایش داده و همزمان سهم خود را در بازار سواری کشور تا ۷.۷ درصد افزایش داده است.

این گروه خودروسازی در ۱۱ ماهه سال ۹۹ موفق شده است تولیدات خود در دو بخش سواری و سنگین را تا ۱۲۴ هزار دستگاه نسبت به ۱۱ ماهه سال گذشته افزایش بدهد و این رقم افزایش بیش از ۳۶ درصدی سهم این گروه خودروسازی در بازار خودروی کشور را به همراه داشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد