موضوعات داغ

با حمایت از توان بخش خصوصی، استقلال در صنعت خودروسازی حتمی است

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارخانه بهمن دیزل، بیان کرد که انجام فعالیت‌های تخصصی و مطابق با نیاز کشور و تولید محصولات باکیفیت داخلی را از نزدیک مشاهده کرده و این مسئله بسیار شعف‌انگیز است. او بیان کرد که استقلال در صنعت با همت و اراده بخش خصوصی دست‌یافتنی است.

لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه محصولات تولیدی بهمن دیزل ۴ و ۵ ستاره هستند، اظهار کرد که از این جهت شرکت را بسیار خوب ارزیابی می‌کند و آینده درخشانی خواهد داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه‌های مجلس برای حمایت از تولیدات داخل شرکت‌های خصوصی فعال گفت که از بخش خصوصی باید به معنای واقعی حمایت کرد، چرا که از انگیزه و تخصص بالایی برخوردار هستند و با همت و اراده آن‌ها می‌توان در کشور به استقلال واقعی در حوزه صنعت دست یافت.

شایان ذکر است که بهمن دیزل پس از بومی‌سازی کامیونت شیلر ۶ تن، توانسته با همت مهندسان ایرانی مینی‌بوس پگاسوس و کامیون شیلر ۸ تن را نیز داخلی‌سازی کند که به‌زودی با تولید انبوه، به سیستم حمل‌ونقل شهری و جاده‌ای وارد می‌شوند.

بهمن دیزل علاوه‌بر ساخت خودرو در حوزه طراحی و ساخت انواع کاربری‌های عمومی و خاص نیز فعالیت دارد. در ساخت همه کاربری‌ها استقرار صحیح اتاق بار، عایق زیر اتاق بار، استفاده از مواد اولیه استاندارد مرغوب، PT و آستر ED، استفاده از چراغ‌ها و شبرنگ‌های E-MARKدار موردتوجه قرار می‌گیرد.

گروه صنعتی بهمن دیزل با گذراندن مراحل اخذ استاندارد و انجام تست‌های لازم، تنها شرکت دارای گواهی استاندارد تولید خودرو با کاربری آتش‌نشانی در کشور و اولین شرکتی است که مجوز درج علامت استاندارد بر روی پلاک محصولات آتش‌نشانی خود با نام تجاری بهمن را دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد