موضوعات داغ

تریلر حامل خودروهای جدید ام جی در اتوبان تهران کرج دیده شد! + عکس

عکس مطلب اول

امروز یکی از مخاطبین خودروبانک عکس هایی را برای ما ارسال کرده که نشان می دهد یک تریلی در حال حمل چند دستگاه خودروی ام جی است. این عکس در اتوبان تهران کرج گرفته شده و خودروهای داخل این تریلی سوالاتی را برای ما ایجاد کرده است.

قبل از پرداختن به خودروهای داخل این تریلی، باید اعلام کنیم که احتمال زیاد این خودروها در حال ترانزیت هستند و در حال عبور از کشور هستند، اما با توجه به اینکه معمولاً تریلی های ترانزیتی از اتوبان تهران کرج استفاده نمی کنند و همچنین معمولاً خودروی ام جی برای ترانزیت در ایران دیده نمی شد. لذا شبهاتی برای این خودروها بوجود می آید و احتمال اینکه آیا خودروسازی در داخل کشور در حال کار کردن روی این خودروها برای عرضه در بازار است؟

ام جی 5 در ایران؟

روی این تریلی خودروهای ام جی 6 و ام جی RX5 قابل مشاهده است که قبلاً در ایران نیز حضور داشتند و به آنها پرداخته بودیم، اما مورد حاشیه دار حضور ام جی 5 در ردیف پایینی این تریلی است که در حال حاضر در خط تولید چین نیز حضور دارد و حتی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز عرضه شده است. این خودرو دارای پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با گیربکس CVT است که می تواند حداکثر 118 اسب بخار و 150 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. لذا با یک خودروی کاملاً اقتصادی سر و کار داریم و با توجه به قیمت حدودی 350 میلیون تومانی در بازارهای جنوبی کشور، به نظر می رسد که گزینه مناسبی برای بازار خودروی ایران باشد.

حال باید دید که آیا در آینده نزدیک خبرهای تازه تری از این خودرو خواهیم شنید یا اینکه این تریلی تنها یک ترانزیت معمولی است و تمامی این ام جی ها به خارج از کشور خواهند رفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد