موضوعات داغ

کاهش قیمت خودرو در راه است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با صحبت در رابطه با آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار آزاد، اعلام کرد که قیمت خودرو از هفته گذشته بدون تغییر بوده و اگر نوسانی هم وجود داشته باشد، بین 1 تا 2 میلیون تومان بوده است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به افزایش تولید و عرضه شرکت های خودروسازی، اضافه کرد که قیمت خودرو از هفته گذشته بدون تغییر بوده و نوسان قیمت آنان بین 1 تا 2 میلیون تومان بوده است. اگر همین روند تولید و عرضه خودرو از سوی خودروسازان ادامه پیدا کند، شاهد کاهش قیمت ها در سال آینده خواهیم بود و بعید به نظر می رسد که در سال جدید افزایش قیمتی در بازار صورت بگیرد.

به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو همچنین با اشاره به وضعیت خودروهای وارداتی و مشتریانی که قصد خرید ماشین های خارجی دارند، اعلام کرد که در سال جدید دریافت مالیات از خودروهای گران قیمت آغاز خواهد شد و به همین دلیل عرضه خودرو هم افزایش پیدا می کند و باتوجه به این شرایط، انتظار می رود که قیمت خودرو نیز با کاهش همراه شود.

به دلیل همه گیری ویروس کرونا، خرید و فروش خودرو در بازار کشور هم کاهش پیدا کرده و در حال حاضر تنها مصرف کنندگان واقعی و کسانی که واقعا به یک خودرو نیاز دارند، در بازار آزاد حضور دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد