موضوعات داغ

امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری اجرا می‌شود

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن درست مانند سال گذشته، همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز و کاهش تردد خودرو‌ها به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا، امداد نوروزی را تنها در راستای تسهیل سفر ضروری مسافران از ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ برقرار می‌کند .

امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در رابطه با طرح امداد نوروزی گروه بهمن بیان کرد که این طرح با پوشش قراردادن تمامی محصولات تحت دوران ضمانت گروه بهمن و با ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی از ۲۸ اسفند سال جاری آغاز شده و تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به‌مدت ۱۶ روز اجرا خواهد شد.

امیر میرمنصف تاکید کرد که به‌منظور کاهش سفرهای غیرضروری و سرعت‌دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده‌های بین‌راهی به مراکز شهرها منتقل شده و بخشی به ارائه خدمات در محل و درب منازل مشتریان می‌پردازند که با استفاده از نرم افزار موبایل گروه بهمن می‌توانند از این خدمات امدادی بهره‌مند شوند.

امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری

او در ادامه به نمایندگی‌های فعال گروه بهمن در ۲۸ استان کشور اشاره کرد و گفت این طرح در ۷۳ نمایندگی‌ مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشور در قالب خدمات تعمیرگاهی و امدادی از طریق استقرار امدادگرها در محل نمایندگی‌ها در شهرها اجرا می‌شود و خودروهای تولیدی گروه بهمن را تحت پوشش قرار می‌دهند. این خدمات در نمایندگی‌ها از ساعت ۸ لغایت ۱۸ و امداد جاده‌ای به‌صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای طرح ارائه خواهد شد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن یادآوری کرد که تمامی قطعاتی که با برند بهمن ارائه می‌شوند، همگی هولوگرام بهمن دارند و به لحاظ کیفیت تضمین شده‌اند و می‌توان از طریق اپلیکیشن و سامانه پیامکی صحه‌گذاری و اطمینان‌خاطر از اصل بودن قطعات را برای مشتریان فراهم نمود.

همچنین گروه بهمن توصیه می‌کند که هموطنان عزیز به‌منظور حفظ سلامت خود و دیگران از انجام سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کرده و در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، با شماره ۴۸۰۲۷ تماس گرفته و درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد