موضوعات داغ

تیم بسکتبال بانوان بهمن برای دومین بار پیاپی عنوان قهرمان لیگ برتر را از آن خود کرد

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را برای دومین بار متوالی به دست آورد.

در طی مسابقه سوم از فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان که امروز میان تیم‌های گروه بهمن و مهرام برگزار شد، در پایان گروه بهمن موفق شد با نتیجه 87 بر 63 تیم مهرام را شکست بدهد.

به این ترتیب گروه بهمن موفق شد تیم مهرام را در مجموع با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و مقام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند. تیم بسکتبال گروه بهمن همچنین در سال ۲۰۲۰ عنوان نایب قرمانی آسیا را به دست آورد.

فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، دیدار تیم‌های بهمن و مهرام

گروه بهمن که بزرگترین شرکت خصوصی صنعت خودرو سازی کشور است و بیشتر خودروهای آن دارای چهار ستاره کیفی هستند، در حوزه خدمات فروش در خودرو تجاری و سواری برترین شرکت داخلی محسوب می‌شود. این شرکت در چهارچوب مسئولیت‌های اجتماعی با حمایت از ورزش بانوان و رشته پراستعداد بسکتبال در ایران به پرورش جوانان پرافتخار کشور همت گماشته است.

مهندس علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن با تبریک این پیروزی به جوانان بلند قامت تیم گروه بهمن، بیان کرد که این مجموعه حمایت از ورزش در چهارچوب شعار بهمن که «محصولات باکیفیت برای جامعه سلامت» است را وظیفه خود می‌داند.

او همچنین افزود که حمایت از ورزش قهرمانی بانوان برای رشد استعداد این جوانان توسط بهمن صورت می‌گیرد تا این باور به وجود آید که بانوان این کشور هم‌پای مردان دلیر ایرانی در تمام عرصه عزت‌آفرین هستند.

مدیرعامل گروه بهمن ضمن یادآوری این نکته که حمایت از ورزش بانوان شاید کمتر در جامعه و شرکت‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت ما به دنبال برد خبری از ورزش نیستیم و برای ارتقای جامعه تلاش می‌کنیم.

مهندس حمید منجی عضو هئیت مدیره گروه بهمن نیز با تبریک موفقیت تیم پرآوازه بسکتبال گروه بهمن ابراز کرد که مشکلات موجود از بابت تحریم‌ها برای بنگاه‌های اقتصادی در جامعه که دامن‌گیر گروه بهمن هم بوده، این مجموعه را از فعالیت‌های اجتماعی دور نکرده و امروز قهرمانی این جوانان با حمایت گروه بهمن شاهد این مدعا است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد