موضوعات داغ

فولکس گلف TCR، قوی‌تر از همیشه

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فولکس واگن به مناسبت چهلمین سالگرد تولید و عرضه برند گلف، نسخه‌ای ویژه از مدل GTI را با لقب جدید TCR معرفی کرد که به حضور آن در مسابقات TCR برمی‌گردد.
همانطور که گفتیم، این خودرو در قدم اول با هدف حضور در مسابقات بین المللی TCR طراحی و توسعه پیدا کرده و در این راستا به یک کیت بدنه آیرودینامیکی گسترده هم مجهز شده که شامل مجموعه سپری عظیم با بامپری بزرگ فیبرکربنی در زیر آن در جهت افزایش نیروی چسبندگی، ورودی‌های بزرگ هوا با تیغه‌های فیبرکربنی در لابه‌لای آن، جلوپنجره‌ای جدید کوچک با زنبوری تغییر یافته و گلگیرهای بسیار بزرگ و حجیم بر روی هر چهار چرخ 18 اینچی در قسمت جلویی خودرو و همچنین شامل باله‌ای بزرگ و بلند فیبرکربنی با پایه‌های آلومینیومی و سپری بزرگ و اسپرت در عقب به همراه خروجی‌های اگزوز فولاد ضدزنگ می‌شود. برای افزایش چسبندگی بر روی سطح هم از لاستیک‌های میشلین مخصوص مسابقات بر روی رینگ‌ها استفاده شده است.
در خصوص فضای داخلی کابین هم نه تصویری ارائه شده و نه اطلاعاتی از سوی شرکت سازنده، ولی قطعا می‌توان انتظار صندلی‌‌های مسابقه‌ای با محافظ سر و همچنین یک قفس رول محافظ را داشت.
قدرت مورد نیاز این خودرو هم از سوی پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر توربو تامین می‌شود که قدرتی 330 اسب بخاری در کنار گشتاوری 410 نیوتن متری داشته و با کمک گرفتن از جعبه دنده‌ای شش سرعته انتقال ترتیبی، می‌تواند شتابی صفر تا صد 5.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 230 کیلومتر بر ساعتی را رقم بزند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/21
زیبا و پر قدرت مـل همیشه .