موضوعات داغ

کسب ۴ ستاره کیفی خودرو کوییک سایپا برای نخستین بار

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو كوييك سايپا پس از گذراندن آزمون‌های شركت بازرس كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) برای نخستین بار چهار ستاره كيفی را كسب كرد.

بر اساس گزارش شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران از آزمون خودروهای ساخت داخل در بهمن‌ماه ۱۳۹۹، خودرو كوييك توليد گروه سايپا از سری محصولات سطح قيمتی ۵ این خودروسازی، توانسته برای نخستين‌بار، چهار ستاره كيفی كسب كند.

این آزمون‌های در حوزه فنربندی، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهيزات الكتريكی، تزيينات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غيرعادی و نفوذ آب صورت گرفته كه خودرو سايپا كوييك در تمامی آزمون‌های یادشده با ارتقای عملكرد و ثبت نمرات بهبود، توانسته به چهار ستاره كيفی ارتقا پیدا کند.

این درحالی است که گروه خودروساز سايپا در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، علی‌رغم وجود تحريم‌ها و نیز محدوديت‌های ناشی از شيوع بيماری كرونا، توانسته است با اتخاذ تمهيدات مستمر نسبت به استقرار یک نظام جدید کیفیت اقدام کرده و علاوه‌بر توسعه ارزیابی‌ها در خطوط توليد با هدف رشد كيفی محصولات، فرآيند بازرسی‌ها و آزمون‌های كيفی و عملكردی محصولات خود را به‌روزرسانی كرده و در سطح مطلوب حفظ كند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد