موضوعات داغ

طرح ویژه خدمات امدادی پرشیا خودرو شامل طیف گسترده‌ای از خدمات امداد جاده‌ای

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ب ام و و مینی در ایران، سطح ویژه‌ای از خدمات امداد خودرویی را در سراسر کشور ارائه می‌کند.

در طرح ویژه خدمات امدادی پرشیا خودرو که با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و دارندگان خودروهای ب ام و و مینی انجام می‌شود، طیف گسترده‌ای از خدمات امداد جاده‌ای خودرو اعم از خدمات سرویس و تعمیرات در درب منزل یا محل کار شما، انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای، ارائه خدمات مکانیکی و الکترونیکی قابل‌رفع در محل، تعویض لاستیک در محل، ارائه خدمات سوخت‌رسانی بصورت امدادی، بازدید فنی قبل از سفر با ایاب و ذهاب رایگان در کلیه نقاط کشور قابل انجام است.

همچنین برای اولین‌بار در کشور خدمات حمل در کلیه نقاط کشور برای خودرو های حادثه‌دیده (تصادفی) بصورت کاملا رایگان انجام می‌پذیرد .

بسته به نیاز مشتریان خدمات HOME TO HOME قابل ارائه است و مشتریان می‌توانند با درخواست این خدمت از درب منزل خودرو خود را تحویل پرسنل امداد پرشیا خودرو داده و خودرو با خودروبر به تعمیرگاه انتقال پیدا کرده و پس از انجام تعمیرات مورد نیاز، خودرو به منزل مشتری بازگردانده می‌شود.

در طرح جدید خدمات امدادی پرشیا خودرو مشتریان می‌توانند در تمامی شرایط و موقعیت‌ها درخواست استفاده از خدمات حمل خودرو داشته باشند و خودروهای امدادی و خودربر پرشیا خودرو در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی نیاز مشتریان خواهند بود.

از امکانات جدید در بخش خدمات سیار می‌توان به فروش قطعات خودرو و فروش اکسسوری بصورت سیار و در محل اشاره کرد.

مشتریان و علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت persiakhodro.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱۴۵۹۱ و ۱۸۸۵ تماس حاصل کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد