موضوعات داغ

تعمیرگاه مرکزی بهمن در ایام نوروز خدمات‌رسانی می‌کند

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

خدمات‌دهی تعمیرگاه مرکزی بهمن در ایام نوروز برقرار بوده و ارائه تمام خدمات تعمیرگاهی در ایام نوروز از ۷ صبح تا ۱۸ عصر در تعمیرگاه مرکزی بهمن برقرار خواهد بود.

تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور در ایام نوروز اراه‌دهنده خدمات تعمیرگاهی خواهد بود و هیچ کدام از فعالیت ها متوقف نخواهد شد. این مرکز طبق روال گذشته در ایام نوروز از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر به ارائه خدمات می‌پردازد و تمام خدمات قابل‌ارائه در روزهای عادی سال مانند تعمیرات فنی از سرویس‌های سریع یک‌روزه تا تعمیرات سنگین همچون موتور، صافکاری و نقاشی و امدادرسانی به خودروها در ایام تعطیل نیز انجام می‌شود. مشتریان می‌توانند جهت دریافت نوبت برای استفاده از خدمات تعمیرگاه مرکزی از طریق تماس با شماره ۰۲۱۴۸۰۲۷، سایت بهمن و یا نرم‌افزار تلفن همراه اقدام کنند.

گفتنی است گروه بهمن چندی پیش با انجام اقدامات لازم جهت استانداردسازی، تغییر نحوه و ارتقای محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مدرن‌ترین مرکز خدمات خودرویی کشور را افتتاح کرد. در این پروژه، فضایی بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع به عنوان سالن پذیرش مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو و سالن تعمیرگاه ۱۸۰۰ متری با جدیدترین تجهیزات روز دنیا احداث گردیده که با اتمام فاز دوم این مرکز، ظرفیت پذیرش به ۲۱۰ دستگاه خودرو خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد