موضوعات داغ

ایران خودرو تولیدات خود را در سال آینده افزایش می‌دهد

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در مراسم رونمایی از پلتفرم جامع خدمات خودرویی «بسپُر» بیان کرد که جهش تولید در ایران خودرو تنها در بخش تولید نبوده و این خودروسازی در حوزه خدمات پس از فروش نیز اقدامات موثری انجام داده است.

او از افزایش ۲۵ درصدی تعداد تولید این خودروساز در سال آینده خبر داد و گفت ایران خودرو در بخش تجاری و سنگین نیز تولید ۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو را هدف‌گذاری کرده است.

مقیمی طراحی پلتفرم خدمات جامع خودرویی را اقدام مهمی در همگام شدن با تغییرات جهانی دانست و ابراز کرد که با بهره‌برداری از این پلتفرم، به سمت افزایش خدمات الکترونیک و ایجاد تحول در خدمات پس از فروش حرکت خواهیم کرد.

او همچنین ارائه خدمات شفاف، سریع و آسان را از اهداف طراحی این پلتفرم دانست و گفت با تعامل مناسبی که این گروه صنعتی با شرکت‌های بیمه‌ای دارد، توسعه خدمات از طریق این اپلیکیشن چشم‌انداز روشنی خواهد داشت؛ او تاکید کرد که این پلتفرم به هیچ برندی محدود نیست و خودرو با هر نام و نشانی می‌تواند از این زیرساخت استفاده کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد که علاوه‌بر خدمت انتقال سرنشین که دغدغه بسیاری از مردم است، خدمات سرویس در محل نیز از خدمات این پلتفرم خواهد بود.

مقیمی ضمن تاکید بر این‌که هدف ایران خودرو افزایش رضایت مشتریان است، گفت با طرح‌های بهبود متعددی که در حوزه خدمات پس از فروش اجرا شده، میزان شکایت در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است، اما هدف این مجموعه تنها کاهش شکایت نیست، بلکه با تعریف و اجرای برنامه‌های بهبود، ایران خودرو به دنبال افزایش رضایت مشتریان از محصول و خدمات است.

وی همچنین تصریح کرد که تمام نمایندگی‌ها در این پلتفرم می‌توانند شرکت کنند ‌و خدمات ارائه دهند؛ با استفاده از این پلتفرم می‌توان بازاریابی خوبی برای ارائه خدمات انجام داد‌.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد