موضوعات داغ

اپلیکیشن جامع خدمات خودرویی بر بستر الکترونیک افزایش رضایتمندی عمومی را در پی دارد

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم رونمایی پلتفرم جامع خدمات خورویی که با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو توسعه می‌یابد، ابراز کرد که ارائه خدمات بهتر با استفاده از فناوری اطلاعات و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند توانمندی شرکت های خودروساز و بیمه‌گر را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.

معاون وزیر صمت افزود که نرم‌افزار «بسپُر» می‌تواند موجب سهولت، کاهش هزینه، افزایش شفافیت و افزایش رضایت‌مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی شود.

صالحی‌نیا با اشاره به محدودیت‌های بین‌المللی و شرایط سخت کرونایی گفت با تمام شرایط، اتفاق‌های خوبی در صنعت خودرو رقم خورد و در نهایت سال جهش تولید را با تولید قریب به یک میلیون دستگاه خودرو به پایان می‌رسد.

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود که صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه تولید پیشرو بوده که شاهد آن، افزایش مناسب میزان تولید و عرضه خودرو به بازار است.

صالحی‌نیا در پایان خودروسازی را از محورهای مهم توسعه در صنایع بزرگ خواند و خاطرنشان کرد که طراحی و تولید محصولات جدید با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، ارتقای استانداردها و تولید موتورهای کم‌مصرف سرفصل‌هایی است که با تعامل مراکز دانش‌بنیان کشور، کماکان باید در کانون فعالیت‌های خودروسازان باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد