موضوعات داغ

زابینه اشمیت، ستاره تخت گاز و ملکه نوربرگ رینگ درگذشت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

زابینه اشمیت، رانندده معروف آلمانی که آن را به عنوان ملکه نوربرگ رینگ آلمان می شناسیم و در مستند برنامه تخت گاز هم توانست خود را به دوست داران جهانی دنیای خودرو معرفی کند، روز چهارشنبه 27 اسفندماه مصادف با 17 مارس 2021 بر اثر بیماری جان خود را از دست داد.

زابینه اشمیت که سال ها رانندگی با خودروهای مختلف در سخت ترین پیست جهان، یعنی پیست نوربرگ رینگ آلمان نتوانست او را از پای درآورد، برای مدتی طولانی با بیماری سرطان مبارزه کرد و در نهایت مغلوب آن شد و در سن 51 سالگی درگذشت.

درپی درگذشت زابینه اشمیت، بیانیه ای از سوی پیست اتومبیلرانی معروف آلمانی منتشر شد که در آن آمده است: نوربرگ رینگ معروف ترین راننده زن مسابقات خود را از دست داد. او بعد از تجربه یک بیماری طولانی، خیلی زود درگذشت اما او و طبیعت شاد او را از دست نخواهیم داد.

همانطور که گفته شد، زابینه اشمیت پیش از این به عنوان ملکه نوربرگ رینگ در بین دوست داران خودرویی شناخته شده بود، اما بعد از جدایی جرمی کلارکسون، ریچارد هموندن و جیمز می از مستند برنامه تخت گاز، تحولی بزرگ در این برنامه ایجاد شد و در فصل های جدید شاهد حضور این بانوی ماشین سوار در قسمت های مختلف آن بودیم که توانست به شهرت جهانی او کمک کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/12/28
خدا بیامرزدش
1402/1/10
واوووو بسیار پرشور واخلاق مند بود