موضوعات داغ

شرکت زامیاد در واپسین روزهای سال جهش تولید رکورد تولید ۹ سال اخیر خود را شکست

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

شركت زامياد در سال «جهش تولید» موفق شد با توليد بيش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع محصولات سبك تجاری، ركورد توليد ۹ سال اخير را بشكند.

براساس گزارش‌ها، اين شركت با اجرای دقيق استراتژی‌های تامين و توليد خود، بار ديگر توانست برگ زرين ديگری در تحقق عملكرد اين شركت در سال «جهش توليد» به ثبت برساند.

همچنین در گزارش‌ها آمده که شركت زامياد در راستای جهش روند توليدات در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری و شكسته شدن ركوردهای توليد ‌ماهانه، سه‌ماهه و سالانه، توانست وانت جديد پادرا پلاس را نيز تجاری‌سازی‌ و آماده عرضه به مشتری کند.

این دستاورد در شرایطی است كه علاوه‌بر مشكلات ناشی از تحريم‌ها و عدم تامين به موقع قطعات توسط تامين‌كنندگان، شرايط سخت حاصل از ويروس كرونا در سال جاری (كه باعث ايجاد محدوديت‌های فراوان، شيفت‌بندی پرسنل، فعاليت شركت‌های خودروساز با حداقل نيروی كار و غیره) نيز فعاليت بنگاه‌های توليدی را با اختلال مواجه كرد.

در اين شرايط، كاركنان شركت زامياد با تکیه بر توانمندی‌ها و تلاش‌های خود و نيز حمايت‌های ويژه مديريت ارشد گروه خودروسازی سايپا، كوشيدند تا بتوانند بيرق صنعت كشور را همواره سرافراز نگاه ‌دارند.

شايان ذكر است شركت زامياد، سياست‌های كلان خود را با افزايش شمار توليدات همراه با حفظ و ارتقای كيفيت محصولات با استانداردهای روز هدف‌گذاری كرده است تا بتواند با توانی بالاتر به استقبال سال نو برود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد