موضوعات داغ

ایران خودرو از طرح «همیار پلیس» ارائه‌شده توسط پلیس راهور ناجا حمایت می‌کند

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران خودرو از طرح "همیاران پلیس" که توسط پلیس راهور ناجا در سفرهای نوروزی به اجرا گذاشته می‌شود، حمایت می‌کند. ای گروه خودروسازی با با ارائه بسته‌های فرهنگی و بهداشتی در این طرح، در تلاش است تا با حمایت از کودکان و نوجوانان دانش‌آموز به‌عنوان "همیاران پلیس" در سفرهای نوروزی، امنیت خانواد‌ه‌ها را در جاده‌ها افزایش بدهد.

براساس طرح ویژه همیاران پلیس که در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز توسط راهور ناجا به اجرا درمی‌آید، کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده‌شان عازم سفر هستند، به‌عنوان نماینده و همیار پلیس، با یادآوری مواردی مانند رعایت سرعت مطمئنه، عدم سبقت غیرمجاز، عدم مکالمه با تلفن همراه و موارد دیگر به راننده، از بروز احتمالی حوادث جاده‌ای پیش‌گیری می‌کنند.

در این طرح که از روز اول تعطیلات آغاز شده و تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داشت، گروه صنعتی ایران خودو در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی خود، با ارائه کلاه همیار پلیس، پیکسل با محتوای فرهنگ رانندگی، کارت همیار پلیس و بسته‌های بهداشتی مانند ماسک تنفسی، از این اقدام فرهنگی پلیس حمایت کرده است.

۲۲هزار نوجوان در این طرح به همیاران پلیس کشور اضافه خواهند شد.

پیش از این نیز، گروه خودروسازی ایران خودرو هم‌سو با راهبردهای راهور ناجا در کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای، با تولید محتوای ویدیویی برای گروه سنی کودک و نوجوان، ضمن ارائه آموزه‌های ترافیکی و قوانین راهنمایی و رانندگی، آنان را به یادآوری قوانین به رانندگان دعوت کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد