موضوعات داغ

تجربه رانندگی با مکلارن اسپیدتیل توسط میلیونر ایرانی + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

هفته های گذشته شاهد جعبه گشایی مکلارن اسپیدتیل هرمس ادیشن توسط مانی خوشبین میلیونر ایرانی در آمریکا بودیم، اما به تازگی موفق شده هایپرکار منحصربه فرد خود را تحویل بگیرد و شخصا تا خانه با آن رانندگی کند. حال امروز در خودروبانک با مانی خوشبین همراه می شویم تا تجربه ای هرچند مجازی، اما کوتاه از رانندگی با هایپرکار جدید مکلارن اسپیدتیل داشته باشیم که با زیرنویس فارسی می توانید در انتها شاهد آن باشید.

بد نیست بدانید که آبان ماه سال 97 شاهد رونمایی از این هیولای شگفت انگیز مکلارن بودیم که طبق وعده شرکت سازنده می تواند به سرعت خارق العاده 400 کیلومتر برساعتی دست پیدا کند. با الهام از خودروی معروف شرکت خودروسازی مکلارن یعنی F1 که نشانه ‌های آن در موقعیت راننده و غربیلک فرمان دیده می ‌شود، کمپانی خودروسازی مکلارن هایپرکار جدید خود را تحت عنوان Speedtail رونمایی کرده است.

این هایپرکار با سیستم محرک هیبریدی خود می ‌تواند خروجی قدرت بسیار خوب 1036 اسب بخاری تولید کرده و شتاب صفر تا 300 کیلومتر بر ساعت تنها 12.8 ثانیه داشته باشد که بر روی کاغذ حدود 0.3 ثانیه از خودروی بوگاتی شیرون 1500 اسب بخاری سریع ‌تر است.

در زمان معرفی، مکلارن اعلام کرد که این خودرو چراغ سبز تولید را دریافت کرده و سپس این وعده داده شد که نهایتا تا سال 2020 میلادی به مشتریان تحویل داده می‌ شود. حال باوجود شیوع ویروس کرونا موعد تحویل آن به مشتریان تاخیر زیادی نداشت و شاهد تحویل منظم خودروها به مشتریان هستیم، البته بعد از تقریبا 3 سال انتظار برای لمس این هایپرکار منحصربه فرد مکلارن.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد