موضوعات داغ

طرح نوروزی خدمات امدادخودرو سایپا در سال ۱۴۰۰ و نحوه تشخیص امداداگران سایپا از موارد متفرقه

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

عباس فخاریان مدیر عملیات امداد خودرو سایپا ضمن اشاره به این موضوع که هر ساله خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا به مشتریان در دو دسته تعمیرگاهی و امدادی تقسیم می شود، بیان کرد که گروه خودروسازی سایپا همه‌ساله در شهرهای مختلف نمایندگی کشیک خود را برای ارائه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان فعال نگه می‌دارد تا در صورت بروز خرابی و نیاز به سرویس و تعمیر، مشتریان بتوانند از خدمات خودرو در محل و یا به نمایندگی های کشیک سایپا مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

او در رابطه با خدمات این مجموعه در روزهای نوروزی نیز اظهار کرد که پیش از آغاز این طرح نوروزی همه خودروهای حاضر در ناوگان از جهت موجودی قطعات و همچنین سلامت خودرو امدادی بررسی شده و شرایط تردد آنها و حضور آن‌ها در مسیرهای مختلف درونشهری و برون شهری بر اساس حجم ترددها تعیین می‌شود.

فخاریان در ادامه افزود که امسال طرح نوروزی از ۲۷ اسفند سال ۹۹ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. او بیان کرد که در طول این مدت ارزیابی‌هایی به‌صورت حضوری و مجازی از نمایندگی‌های کشیک و همچنین امداد خودروهای گروه خودروسازی سایپا صورت می‌پذیرد. فخاریان در خصوص نظارت بر واحدهای امدادی در این ایام نیز اشاره کرد که شخصا به همراه مدیران ارشد خدمات پس از فروش دو روز گذشته از تهران تا رشت را بازدید کرده و ضمن تبریک سال نو به واحدهای امدادی، بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان و حضور امدادگران ناوگان در مسیر به عنوان مدیر طرح نظارت کرده است.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا در خصوص حجم درخواست ها در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به نوروز دو سال گذشته اظهار کرد که طی همین روزهای ابتدای نوروز ۱۴۰۰ حجم درخواست‌ها نسبت به سال ۱۳۹۹ محدودیت‌های کرونایی هم وجود داشت، در حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است؛ ولی با این حال حجم درخواست‌ها در مقایسه با نوروز سال ۱۳۹۸ که هیچ محدودیتی از بابت کرونا وجود نداشت، ۴۰ درصد کاهش یافته است.

فخاریان در خصوص امدادگران متفرقه و نحوه تشخیص آن‌ها از امدادگران گروه سایپا بیان کرد که مشتریان باید توجه داشته باشند که تمامی خودروهای صفر کیلومتر براساس دستور سازمان حمایت مصرف‌کنندگان دارای دو سال امداد فنی رایگان هستند که از سوی شرکت فروشنده به آنها ارائه می‌شود. وی همچنین در ادامه بیان کرد که تمامی واحدهای امدادی سایپا دارای آرم و علائم مربوطه هستند و در هنگام ارائه خدمات به لباس فرم آنها و همچنین کارت شناسایی امدادگر باید دقت کرد؛ ضمن اینکه تمامی خودروهای شرکت امداد خودرو سایپا اعم از نیسان و پراید به رنگ سفید بوده و هیچ خودرو امدادی غیر از رنگ سفید در ناوگان امداد خودرو سایپا حضور ندارد.

وی در خصوص مزایای امداد خودرو سایپا نسبت به امدادهای متفرقه نیز بیان کرد که امدادگران سایپا مدام در حال آموزش هستند و صرفا از قطعات اصلی و مورد تایید سایپا برای تعمیر خودروی مشتری استفاده می‌کنند؛ ضمن اینکه همواره قیمت خدمات ارائه‌شده توسط امداد خودروسایپا نسبت به امدادهای متفرقه مقرون به‌صرفه‌تر است.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا اظهار کرد که مشتری هنگامی که با شماره ۰۹۶۵۵۰ گروه سایپا و داخلی ۱ به منظور امداد تماس می‌گیرد، پس از اعزام امدادگر پیامکی به همراه یک لینک برای آنها ارسال می‌شود که در آن مشخصات کامل امدادگر، شماره پلاک خودرو حتی تصویر وی در لینک ارسال‌شده وجود دارد که مشتری هنگام رسیدن امدادگر باید این مشخصات را با امدادگر مطابقت دهد؛ چراکه ممکن است از زمان درخواست امداد تا رسیدن امدادگر، امدادهای متفرقه نیز خود را به جای امداد خودروی سایپا به دروغ معرفی کنند؛ ولی تطبیق این مشخصات باعث می‌شود که مشتری جذب امدادهای متفرقه نشود.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا در رابطه با اهداف این مجموعه در سال ۱۴۰۰ بیان کرد که در سال جدید تامین لوازم یدکی را در ناوگان خود گسترش داده و نسبت به نوسازی ناوگان خودروهای امدادی به صورت گسترده اقدام کنیم. همچنین امدادخودرو سایپا قصد دارد خدمات خودرو در محل و ارائه خدمات گسترده‌تر در محل را در دستور کار خود در سال ۱۴۰۰ قرار دهد تا از اعزام به تعمیرگاه مشتریان جلوگیری شود.

فخاریان در خصوص زمان رسیدن نیروهای امدادی به مشتریان در امداد خودرو سایپا بیان کرد که این زمان در حد استاندارد جهانی بوده و ناوگان گستردگی خوبی در مسیرهای بیرون شهری و داخل شهر دارد؛ با این حال در ایام مختلف و تغییر تردد، تغییراتی در چیدمان ناوگان صورت می‌گیرد تا بهترین پوشش‌دهی خدمات ارائه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد