موضوعات داغ

گاو کوسه! تنها نسخه بسیار خاص بی ام و بفروش می رسد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

ممکن است که ویلنر از شرکت های تیونینگ شناخته شده در سطح جهان نباشد، اما این تیونر بلغاری در گذشته پروژه های بسیار جالبی داشته که یکی از جالب ترین و معروف ترین آنان می تواند نسخه ویژه Bull Shark بی ام و سری 6 باشد که حدود 8 سال از معرفی آن می گذرد، اما اکنون شاهد اولین فروش آن توسط مشتریان هستیم.

در ماه نوامبر 2013، ویلنر از یک نسخه به شدت اصلاح شده بی ام و سری 6 (مدل E63) با تغییراتی گسترده در ظاهر خودرو و داخل کابین رونمایی کرد، به طوری که تنها درب های ورود و خروج سرنشینان و همچنین سقف خودرو دست نخورده باقی مانده بود تا با سری 6 کاملا جهش یافته روبرو شویم.

خبر بهتر اینکه سری 6 دیگر قدرت موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر خود را ندارد و حالا با استفاده از سیستم اگزوز AC اشنایتزر و همچنین یک بروزرسانی و بهینه سازی نرم افزاری، می تواند خروجی قدرت 370 اسب بخاری و میزان خروجی گشتاور 522 نیوتن متری داشته باشد که به لطف این میزان خروجی قدرت و گشتاور بیشتر، توانسته به حداقل شتاب صفر تا صد 5.4 ثانیه دست پیدا کند.

بی ام و سری 6 Bull Shark

نسخه Bull Shark بی ام و سری 6 را می توان بزرگ ترین پروژه ویلنر در آن زمان دانست، زیرا بسیاری از قسمت های طراحی ظاهری و همچنین بسیاری از قسمت های داخل کابین اتومبیل تغییر پیدا کرده است که مهم ترین آن می تواند صندلی های برگرفته از M6 کوپه، طراحی جدید فرمان و یا به روکش های چرمی آلکانتارا برای داشبورد، کنسول مرکزی و یا حتی پنل های داخلی درب های اتومبیل به عنوان بخشی از تغییرات ایجاد شده اشاره کرد.

مشخص نیست که مالک اصلی این خودرو چه کسی است، اما این خودرو به تازگی در کشور بلغارستان برای فروش گذاشته شده و آگهی ثبت شده هم اطلاعات زیادی در اختیار مشتریان قرار نمی دهد، اما اگر کسی علاقه مند به خرید آن باشد، برای فروش این خودرو قیمت 19 هزار یورو آگهی شده است.

بی ام و سری 6 Bull Shark

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد