موضوعات داغ

مدیریت توانمند کروز، عامل موفقیت این گروه قطعه سازی

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان، ابراز کرد که موفقیت کروز بر مدیریتی توانمند تکیه زده است.

او افزود که مدیریت توانمند، عامل اصلی موفقیت قطعه سازی کروز به شمار می‌رود و نویدبخش آینده درخشان برای این شرکت قطعه سازی خواهد بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه درحالی از سایت شماره ۲ شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید کردند که این شرکت با تکیه ‌بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیر ECU ، ACU و غیره، به خودکفایی برسد و نیازهای خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد. همچنین علیرضا سلیمی در دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات فعلی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

حاشیه بازدید علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان از قطعه سازی کروز

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کیفیت قطعات تولیدی در کروز حرف اول را می زند.

سلیمی با تاکید بر اینکه شرکت کروز و با تلاش‌های مستمر و تکیه بر اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی را در اشتغالزایی ایجاد کرده است، بیان کرد که به مجموعه کروز نمره قابل‌قبولی می‌دهد، چرا که با وجود تحریم‌های ظالمانه در کمیت و کیفیت تولید قطعات موفق عمل کرده‌اند.

زیان‌ده نبودن شرکت کروز نکته دیگری بود که عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به آن اشاره کرد و اظهارداشت که مدیریت توانمند عامل اصلی موفقیت قطعه سازی کروز است و این امر می‌تواند نویدبخش آینده درخشان برای این شرکت به‌شمار رود.

نماینده مردم محلات و دلیجان بر ضرورت حمایت نمایندگان ملت از بخش‌های خصوص توانمند تاکید و بیان داشت گلایه‌ای که مطرح است، آن است که مجموعه‌ای مانند کروز که توانسته فراتر از نیازهای داخلی و قابل‌رقابت با محصول مشابه خارجی قطعه تولید کند، اما همچنان شاهد واردات بی‌رویه قطعات خودروهایی هستیم که ممکن است با کیفیت قطعات تولیدشده در داخل نیز قابل‌رقابت نباشد.

علیرضا سلیمی با اشاره به این‌که متولیان امر از جمله وزارت صمت باید برنامه‌ریزی مشخصی را برای صدور مجوز واردات قطعات خودرو تعیین کند، خاطرنشان کرد که حمایت از داخلی‌سازی قطعات از سوی مسئولان و متولیان امر رونق تولید، افزایش اشتغال و بالا بردن کیفیت محصولات داخلی را به دنبال خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد