موضوعات داغ

رقابت سخت 9 شاسی بلند معروف بازار جهانی در جاده برفی + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

این ویدئو طولانی است اما قول می‌دهیم که ارزش این را داشته باشد که وقت خود را صرف تماشای آن کنید.

شاسی بلندها و کراس اوورها با سه ردیف صندلی از دو دهه گذشته وجود داشته‌اند. این ماشین ها با ساختار مونوکوک خود و همچنین تعداد صندلی های کافی برای هفت سرنشین، فضای راحتی را در اختیار افراد می‌گذارند. از همه مهم تر، اکثر این شاسی‌بلندها با سیستم تمام چرخ محرک ارائه می‌شوند که در شرایط سخت جاده ای، قابلیت بی نظیری به شمار می‌رود.

اما در میان طیف وسیع خودروهای موجود در بازار، کدام یک برای حرکت در مناطق برفی مناسب تر است؟ نبرد شاسی‌بلندها در یوتوب، برای کشف این موضوع از 9 دستگاه اس یو وی سه ردیفی استفاده کرده است.

نبرد اس یو وی قبل از تماشای این ویدئو، به شما یادآوری می‌کند از آن جا که هر یک از حریفان از لاستیک های مختلفی استفاده می‌کنند و راننده هر مدل نیز متفاوت است، مقایسه آن ها کار شایسته ای نیست. همچنین گفته شده است که این دو موضوع می‌توانند نتیجه مقایسه را تحت تأثیر قرار دهند، لذا از شما درخواست می‌شود که اگر به دنبال موقعیتی ایده آل هستید، این فیلم را تماشا نکنید.

حریفان این خودرو عبارتند از هیوندای سانتافه 2019، شورولت کپتیوا 2014، کیا سورنتو V6 مدل 2019، هوندا پایلوت 2008، سوبارو تریبکا 2008، تویوتا هایلندر V6 مدل 2014، میتسوبیشی اوتلندر V6 مدل 2019، اشکودا کودیاک 2018 و فورد اکسپلورر مدل 2013.

لیست بالا، کراس اوورهایی با موتورهای ضعیف تا قدرتمند را در بر می‌گیرد. اگر فیلم موجود در بالای این صفحه را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که این امر بدان معنا نیست که هیوندای سانتافه در این آزمایش کمترین توانایی را دارد.

با توجه به عینی بودن مقایسه ها بر روی فیلم، نبرد شاسی بلند یک کانال کم ارزش در یوتیوب به شمار می‌رود. ویدئوی ارائه شده در این قسمت ممکن است 30 دقیقه باشد اما قول می‌دهیم ارزش صرف وقت را داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد