موضوعات داغ

ساعت مچی بنتلی معرفی شد؛ تولید محدود با قیمت 52 هزار دلار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

عرضه اکسسوری از سوی برندهای شناخته شده دنیای اتومبیل مساله رایجی است و بنتلی نیز در همین راستا از ساعت جدید خود رونمایی کرد. این ساعت Bentley Breitling Tourbillon نام دارد و تنها 25 نسخه از آن به تولید خواهند رسید که قیمت هرکدام از این ساعت‌ها 52 هزار دلار خواهد بود.

ساعت جدید بنتلی توربیلون با نگاهی به ساعت‌های ساخته شده از برند Breitling Premier طراحی و ساخته شده که در دهه 1940 میلادی به بازار عرضه شدند. این ساعت‌ها توسط ویلی بریتلینگ طراحی شدند که نوه بنیان‌گذار این برند بوده و البته در زمینه طراحی خودرو با بنتلی نیز همکاری داشته است.

ساعت جدید بنتلی در قابی از طلای 18 عیار قرار گرفته و بند آن از جنس چرم تمساح است. در مرکز ساعت نیز یک یاقوت سرخ قرار دارد که عقربه‌های طلای 22 عیار به دور آن می‌چرخند.

در مرکز ساعت نیز یک کرنوگراف قرار دارد که به افتخار مسابقات سبز انگلیس که به مدت 19 سال بنتلی و بریتلینگ برگزار شد، با سبک و سیاق قدیمی طراحی شده است. ویلی بریتلینگ نخستین کسی است که کرنوگراف را در سال 1939 اختراع کرد و برای نخستین بار در سال 1940 کرنوگراف را در ساعت‌های مچی مورد استفاده قرار داد. ساعت جدید بنتلی هم‌اکنون با قیمت 49 هزار یورو یا 52 هزار دلار در بازار اروپا به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد