موضوعات داغ

3281 پهپاد در آسمان چین لوگوی جنسیس را نشان دادند؛ وقتی مارکتینگ معنا می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جنسیس در تاریخ 29 مارس با ثبت پرواز تعداد بی سابقه ای از هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز شانگهای، ورود خود به چین را جشن گرفت. یک نمایشگر برای نمایش لوگو و جشن ورود این برند به چین طراحی شده بود که لوگو شرکت را به نمایش گذاشت.

این نمایشگر هوایی 3281 پهپاد را به نمایش گذاشت و رکورد رسمی گینس برای پرواز همزمان چندین هواپیمای بدون سرنشین جنسیس (پهپادها) را ثبت کرد. این نام تجاری اولین نگاه اختصاصی به رویکرد مترقی جنسیس، برای تغییر کلی تجربه مشتریان چینی را نمایان می‌کند.

جنسیس در این زمان سدان G80 و شاسی بلند GV80 خود را رونمایی کرد.

این شرکت خودروسازی، به سرعت به مهمترین بازار واحد تبدیل شده‌است.

جیهون چانگ رئیس جهانی برند جنسیس اظهار داشته است که امروز آغاز فصلی جسورانه برای جنسیس به شمار می‌رود. بازار چین نقشی اساسی در توسعه تجارت جهانی ما ایفا می‌کند و ما از ارائه نسل بعدی خودروهای خود در چین بسیار هیجان زده هستیم.

جنسیس قول داده است که "تعهد تک قیمتی" خود را برای اطمینان از ثابت ماندن قیمت ها در همه کانال های فروش خود از جمله فروش آنلاین، ارائه دهد. همچنین به تمامی سرویس های خدمات مشتری وعده داده است که تجربه مالکیت را تا حد امکان لذت بخش‌تر کنند.

هن گفته است که راه اندازی نام تجاری در چین نشان دهنده یک اصل مهم و شاید مهم‌ترین فصل جدید در تاریخ تجاری ما است. جنسیس در مراحل اولیه بر ساخت برند تمرکز خواهد کرد و ما همچنان به معرفی نکات برجسته تری در مورد چگونگی برنامه ریزی برای جذب مخاطبان چینی خود ادامه خواهیم داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد